Verbier/Saas Fee

Schweizernot

Ny medlem
Verbier/Saas Fee
Är det någon som möjligtvis är säsongsarbetare i Verbier eller Saas Fee och kan tipsa om bästa pisterna, billigt boende, bästa uteställerna mm. Ska nämligen åka till något av ställerna över påsk.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp