Verbier tråden :)

Fredrikistan

Ny medlem
Nu vill jag veta vilka som ska till Verbier å när, vart ska ni jobba, bo m.m :) Skriv vad ni vill egentligen!

Jag å polarn åker ner mellan den 20-26 november, helt på ett bananskal utan varken arbete lr bostad, vi får helt enkelt fixa nått fort!

Syns i Schweiz!

Senast ändrad:
Javisst ska man ner till Verbier, sitter och bokar flygbiljett nu. Antagligen flyger jag ner den 12 december. Jobba måste jag ju göra eftersom jag vart en kratta på att spara pengar sen senaste vinter har blivit alldeles för många resor. Som tur var har jag hittat ett jobb som frukostpersonal på ett hotell, kan väl hända att jag går direkt från festen till jobbet och från jobbet till mina kära snowboard. Sova är för veklingar!
Vi syns när snön kommer!Inte långt kvar nu...

Vi är ett gäng som ska bo på ngt ställe som heter alba..Drar i början av Januari! Skidåkare hela bunten.. kommer bli så bra så! / Ted

Jag funderar fortfarande. men har kanske hittat boende nu, eller tjejer? (guppy och annao) har inte hunnit kolla upp något alls om jag ska vara ärlig. var i chamonix förra året men vill ha omväxling. det viktigaste för mig är bra och varierad skidåkning, FRANSKA, så det får inte vara för mkt svenskar där (då övar man ju ingen franska). så måste det va lite drag på stället också så man kan komma ut o träffa roligt folk från alla håll! är inte verbier vääldigt dyrt att leva i? och måste man ha arbetstillstånd för att få jobb? jag tänkte vara ganska spontan i ev. jobbsökande eftersom jag isf kommer ner så sent...någon som har säsongat i verbier som har lust att berätta lite om stämningen där?

klart man ska ner i år igen. såg att nån tidigare trådskrivare ska bo på alba.. bra val :)

planet går söndag 13:00

see you at casbah..

peace out

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp