Verbier V.11 el V.12??

Myso

Ny medlem
Verbier V.11 el V.12??
Är det någon som tänkt åka bil till Verbier V.11-12 och har ni plats över.
Så kan jag vara intresserad.

Eller om ni vet någon billig buss eller flyg?

Mvh Magnus
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp