Verbier, Val D'isere eller någonstans i Italien

joows

Ny medlem
Tjoo! Jag och en polare är sjukt sugna på en säsong i Alperna i vinter. Vi är på typ vad som helst, men inte St Anton eller Bad Gastein, helst de ovannämnda ställena! Vi hade varit galet glada om några härliga prickar hade velat dela boende med oss! Hör av er om ni är sugna! TJA

hejhej! vi är 3 st 19-20åringar från diverse delar av landet (en tjej från gbg, en kille från sthlm och jag från örebro) som planerar en vinter i val d'isere. ju fler desto roligare anser vi, så om ni är sugna på valdi är det bara att höra av sig! :D

Tja! Det låter intressant =) Har ni någon susning om boende eller jobb? Vi är sjukt sugna!

Vi börjar med att försöka få ihop ett gäng till boende, ju fler desto billigare helt klart! Jobben verkar inte börja släppas riktigt än, men vi har lite småkontakter och sådär :) Vi är också sjukt sugna!
Skicka gärna ett pm till mig med vilka ni är och så där :) Sjukt kul om vi blir några stycken! :)

Tjenare! 19-åring från Uppsala här! Har tidigare haft siktet inställt på Kanada inför säsongen men detta låter ju också lovande. Hänger och bor gärna med skönt folk! :)

Hej! Jag är också sugen på val d'isere eller verbier i vinter !
ingen polare som vill med så jag letar också någon att dela boende med :)

tjena!

vi är 3 killar från gbg som ska ner i vinter o leva livet som det bör levas ;P alltså säsonga. vi har planer på verbier men jag känner att val d´isere inte är sämre de! varit där en vecka för ngra år sedan, bra som fan med glaciäråkning. delar jättegärna boende oxå! vi är 19 år allihop / peace hör gärna av er!

Tillbaka
Topp