PhaelphonYess
Ny medlem
vet nån info om scott voltage yz0?
hej,,vet nån om vart man kan få tag på info för scott voltage yz0 -06???
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De e najs.WTX sa:www.justfuckinggoogleit.com
Måste varit du som inte varit rädd om den då. Den är en bra hoj att satsa på! Köp denprospect sa:jag hade en men efter mycket tjafs fick jag lämna tillbaka den.
Den pajja bara hela jävla tiden. Så om du är ute efter något hållbart köp inte den, Om det nu var din tanke.
"varit rädd om den", Dom i butiken lovade att den skulle klara av lite hårdare tag. Körde inte ens hårt och dämparn börja glappa fick skruva åt den varje dag osv. Men kan också vara så att jag fick ett såkallat "Måndags ex"SMagnusson sa:Måste varit du som inte varit rädd om den då. Den är en bra hoj att satsa på! Köp denprospect sa:jag hade en men efter mycket tjafs fick jag lämna tillbaka den.
Den pajja bara hela jävla tiden. Så om du är ute efter något hållbart köp inte den, Om det nu var din tanke.
Ja varit rädd om den. Konstigt det alla som jag vet har dem fungerat perfekt..menmenprospect sa:"varit rädd om den", Dom i butiken lovade att den skulle klara av lite hårdare tag. Körde inte ens hårt och dämparn börja glappa fick skruva åt den varje dag osv. Men kan också vara så att jag fick ett såkallat "Måndags ex"SMagnusson sa:Måste varit du som inte varit rädd om den då. Den är en bra hoj att satsa på! Köp denprospect sa:jag hade en men efter mycket tjafs fick jag lämna tillbaka den.
då fick jag väll ett dåligt ex, den var iaf skön då den fungeradeSMagnusson sa:Ja varit rädd om den. Konstigt det alla som jag vet har dem fungerat perfekt..menmenprospect sa:"varit rädd om den", Dom i butiken lovade att den skulle klara av lite hårdare tag. Körde inte ens hårt och dämparn börja glappa fick skruva åt den varje dag osv. Men kan också vara så att jag fick ett såkallat "Måndags ex"SMagnusson sa:Måste varit du som inte varit rädd om den då. Den är en bra hoj att satsa på! Köp den