z7orm Ny medlem 2004-02-19 Vi har plats i vår bil till Grenoble mm #1 Jag är mkt intresserad. Du kan nå mig på 0370338077 Hör av dig så fort som det går /John z7orm@hotmail.com
Jag är mkt intresserad. Du kan nå mig på 0370338077 Hör av dig så fort som det går /John z7orm@hotmail.com
ilBarone Medlem 2004-02-19 Vi har plats i vår bil till Grenoble mm #2 Ska till Verbier just vid den tiden och är väldigt sugen på att undivika flyg p.g.a. packningen... yhrn@yahoo.com
Ska till Verbier just vid den tiden och är väldigt sugen på att undivika flyg p.g.a. packningen... yhrn@yahoo.com