vi söker boende i st.anton.

CarrOSo

Ny medlem
vi söker boende i st.anton.
Hej
Jag och en tjejkompis ska åka ner till st.anton i januari och vara kvar där i en säsong.
Vi har ännu inte fixat något boende. Är det svårt att fixa boende när man väl är nere och blir det dyrare än om man skulle fixa det hemifrån innan man åker ner? Är det någon som har två platser kvar att hyra ut eller är det någon/några som behöver två inneboende?

mvh
Carro
 
vi söker boende i st.anton.
Hej, om ni hittar ett boende med en extra säng, så hyr jag gärna den!
Från 1. feb - 30. april!
Mvh Rikard
karsberg@gmail.com
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp