Vi treffes i Engelberg

espenbj

Ny medlem
Vi treffes i Engelberg
Tenkte bare å høre om det er mange som skal dit i vinter.
Har rom fra 4 jan. og ut sessongen. Når drar du?
Noen som har vært der før og har gode tips??
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp