[video] Någon som minns denna?

jeppenator

Aktiv medlem
Tjabba freeride,jag och min vän Julius satt igår och drog ungefär alla citat från jib academy delen ur denna film. Då kom jag att tänka på hur många miljoner gånger jag sett den när den väl var aktuell och undrar nu om flera nött denna edit?

Sjuk skön med många roliga klipp och stunder där vi får träffa en ung adam falk och nicke jakobson, lååångt innan winterprojekt. och vi får även träffan en redan då gammal erik keife... haha

[tv]1392[/tv]

LÄNK: Freeride tv nr 7

Freeride tv när det är som bäst!
/jeppe

Haha, ni är inte ensamma kan jag tala om. Tor jag sett den ett 100-tal gånger. Lätt det bästa avsnittet som gjordes. Linus Thornbergs 540 mute från kläppen är sjukt fet. Kollar fortfarande på detta avsnittet titt som tätt.

så sant, man får icke glömma imperfektformen av Svergies amatörskidfilmer.
Grymt bra avsnitt.

Samma här. Köttade sönder det här avsnittet för några år sedan. Eric Strands zero är helt sjuk. samt "Keife tog all plats så jag fick inte plats". Kul att du uppmärksammade och länkade så man slipper leta varje gång. Det känns som att de va efter denna som newboysen kom.

Hehe bra avsnitt! :) Någon som vet om det är branäs dom är i 12:20-13:09? Ser exakt ut som det!

Erik Keife - mannen, myten, legenden. Han är duktig på att psykosa en både i och utanför backen tyvärr......

Åh detta kommer man ihåg ja:D

- Vad ska man tänka på när man kör en sådan här tävling?
- Öhhm att ladda bajset!
- Är det de ända?
- Ja, det är de som är det coolaste

hahahahaha, freeride tv

railsessen i slutet var ganska rolig, alla stod och applådera åt typ ingeting :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp