Videokamera max 6000!

dif_89

Ny medlem
Videokamera max 6000!
Hejsan! Någon som har något tips på en skön videokamera, ska även va bra som stillbilder. Skulle vilja ha någon film av någon som har filmat med någon kamera som dom rekomenderar eller någon som vet någon test sida. Vore shysst om någon kunde ge lite tips

YOO

Videokamera max 6000!
Tycker du ska köpa en Sony kamera. Har en nu och tycker mycket om den (sony hc 42) Mycket bra kamera till ett bra pris. Tycker att sony har helt överlägsen bildkvalitet när det gäller att filma på vintern, har tidigare filmat med canon och panasonic. Men har nu fastnat för sony. Tycker inte att du ska köpa för dyr kamera för förr eller senare kommer den bli fuktskadad av all snö och så..

Videokamera max 6000!
TYcker du ska köpa en Panasonic Nv-GS27 Det e ju bara den kameran jag har haft...Den var kanska billig runt 3000 men den duger åt en nybörjare å så e det som Joakim_b säger att man inte ska köpa allt för dyr kamera för den blir fuktskadad till slut:D:D:D

Peace

Videokamera max 6000!
jag vill även kunna ta stillbilder med kameran, så jag funderar på någon kamera som canon mvx kameror eller något liknande

Videokamera max 6000!
kvaliten har inte med märket att göra, de har med hur många pixlar den har

finns en sån här tråd redan

sen så kan du ju gå in på www.prisjakt.se å hitta en kamera som passar

Videokamera max 6000!
Fördelen med sony-kameran är också att den har en riktigt bra bildstabilisator. Oumbärligt när man ska filma polarn som åker puder från lite håll.

Videokamera max 6000!
tjoe:D ja tycker du ska satsa fullt ut, de ska va rätt gerjer man handskas med köp en CANON XL H1 , endast 80 000 kr duger som första kamera..

Videokamera max 6000!
tjoe:D ja tycker du ska satsa fullt ut, de ska va rätt gerjer man handskas med köp en CANON XL H1 , endast 80 000 kr duger som första kamera..

Tillbaka
Topp