Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker rubriken var bra!2.2 När du skapar en ny tråd
* Skriv en tydlig rubrik. Rubriken ska vara informativ så att läsaren kan förstå trådens innehåll. Exempel på dåliga rubriker: "Hjälp", "Skidor?", "Kolla", "Hej".
passande med en fet särskrivning av någon som själv anser sig vara otroligt vuxen. *åldersgränsen, inte ålders gränsen.jonathan-o sa:vart är ålders gränsen?
Hej mitt namn är simon, efternamnet börjar på t och jag är mogen och tuff. Jag anser att jag måste kunna mer om skidor än en 17-åring, det är ju en självklarhet, eller? När jag sedan inser att jag faktiskt är ganska så lost och förstår att det jag skrivit i en tråd inte stämmer så bestämmer jag mig för att langa iväg en skön kommentar i en annan random tråd, bara för att visa på att jag är mogen lixom.simon_t sa:passande med en fet särskrivning av någon som själv anser sig vara otroligt vuxen. *åldersgränsen, inte ålders gränsen.jonathan-o sa:vart är ålders gränsen?
håller med jonte där alltså! 5 tummar upp!jonathan-o sa:Hej mitt namn är simon, efternamnet börjar på t och jag är mogen och tuff. Jag anser att jag måste kunna mer om skidor än en 17-åring, det är ju en självklarhet, eller? När jag sedan inser att jag faktiskt är ganska så lost och förstår att det jag skrivit i en tråd inte stämmer så bestämmer jag mig för att langa iväg en skön kommentar i en annan random tråd, bara för att visa på att jag är mogen lixom.simon_t sa:passande med en fet särskrivning av någon som själv anser sig vara otroligt vuxen. *åldersgränsen, inte ålders gränsen.jonathan-o sa:vart är ålders gränsen?
Ärligt talat Simon vad fan har vad jag anser mig kunna om skidor med om jag är vuxen eller ej? Bara för att du nu råkar vara två år äldre säger det väll inte ett skit om dina kunskaper, jag tycker du visade rätt så bra i föregående tråd hur långt dessa sträcker sig. Om du sedan blir ledsen och måste skriva en kommentar i en ny tråd bara för att vara fittig så föreslår jag att du gråter ut hos mamma istället, big boy.
jag kan informera om att det är en japansk produkt du lyckats vika ihop. när lärde du dig japanska? och än mer intressant, när lärde du dig vika cyklar av bananer!?felix sa:Den här sporten är ju underbar, vek nyss två tetrapack av banan!!!
Ska nog vika en cykel imorgon............ av BANAN.
http://www.brutalclarity.com/images/uploads/banana_juicebox.jpg
ojojoj, men lilla gubben. det var inte meningen att du skulle ta det så hårt.jonathan-o sa:Hej mitt namn är simon, efternamnet börjar på t och jag är mogen och tuff. Jag anser att jag måste kunna mer om skidor än en 17-åring, det är ju en självklarhet, eller? När jag sedan inser att jag faktiskt är ganska så lost och förstår att det jag skrivit i en tråd inte stämmer så bestämmer jag mig för att langa iväg en skön kommentar i en annan random tråd, bara för att visa på att jag är mogen lixom.simon_t sa:passande med en fet särskrivning av någon som själv anser sig vara otroligt vuxen. *åldersgränsen, inte ålders gränsen.jonathan-o sa:vart är ålders gränsen?
Ärligt talat Simon vad fan har vad jag anser mig kunna om skidor med om jag är vuxen eller ej? Bara för att du nu råkar vara två år äldre säger det väll inte ett skit om dina kunskaper, jag tycker du visade rätt så bra i föregående tråd hur långt dessa sträcker sig. Om du sedan blir ledsen och måste skriva en kommentar i en ny tråd bara för att vara fittig så föreslår jag att du gråter ut hos mamma istället, big boy.
varsågod. nej precis, jag skrev inget direkt nytt eftersom det verkar som om jag måste upprepa allt tio gånger innan du förstår, vilket är lite synd. och angående ålder, så är det inte ett dugg onödigt att blanda in det eftersom det har väldigt mycket med saken att göra eftersom det du hade skrivit innan i den tråden var sjukt omoget och bara allmänt negativt. det fick dig liksom inte att låta som någon expert direkt, utan bara som något väldigt ogenomtänkt och onödigt som bara kan komma från en 17årings tangentbord. och om du som du säger, gärna tar på dig rollen som en "h8er" (vilket förövrigt är ett jävligt larvigt uttryck), så får du väl räkna med att folk irreterar sig på din negativa ton i varje tråd.jonathan-o sa:Bra att du tog dig tid att skriva en lång fin text, tack, synd att du inte sa något nytt bara.. Angående det där med kunskap så säger jag inte att jag självklart kan mycket mer än dig, det som satte igång det hela var "du kan ju knappast tro att du, en grabb på 17 jordsnurr, vet mer?". Sjukt fjantigt att blanda in ålder i det hela då den inte har något med saken att göra. Vad av det jag skrev fick dig att bilda uppfattning om att jag "inte kan ett skit", bara en fråga sådär.
Angående alla kommentarer så tar jag gärna på mig rollen som en "h8er" då jag är sjukt trött på alla onödiga trådar och jag vet att många andra känner likadant. Freeride har blivit sjukt oskönt de senaste åren, inge stämning what so ever. Vad av det jag skrivit har du uppfattat som kaxigt? Om det återigen är relaterat till min ålder så kan du ju ta och bredda vyerna lite..
Måste även tillägga att ditt inlägg verkligen var fantasifyllt, det var väldigt härlig läsning.
Kan inget annat än säga att jag gillar det japanska typsnittet du hittat! Är det Lengingi Console du använt eller är det något annat häftigt? Påminner mycket lengingu Console!felix sa:Den här sporten är ju underbar, vek nyss två tetrapack av banan!!!
Ska nog vika en cykel imorgon............ av BANAN.
http://www.brutalclarity.com/images/uploads/banana_juicebox.jpg
CharlesAndreas sa:Ja hade också problem med att veta hur man vek den förut, här e en guide som hjälpte mej enormt mkt,Bra guide! Nu kommer jag aldrig glömma av hur man viker en bandana!![]()
Jo "h8er" är sjukt fjantigt (därför jag använde mig av "") Känns som ett onödigt tjafs som inte leder någonstans just nu så det känns som vi lika gärna kan lägga ner. Antar att du håller med så..simon_t sa:varsågod. nej precis, jag skrev inget direkt nytt eftersom det verkar som om jag måste upprepa allt tio gånger innan du förstår, vilket är lite synd. och angående ålder, så är det inte ett dugg onödigt att blanda in det eftersom det har väldigt mycket med saken att göra eftersom det du hade skrivit innan i den tråden var sjukt omoget och bara allmänt negativt. det fick dig liksom inte att låta som någon expert direkt, utan bara som något väldigt ogenomtänkt och onödigt som bara kan komma från en 17årings tangentbord. och om du som du säger, gärna tar på dig rollen som en "h8er" (vilket förövrigt är ett jävligt larvigt uttryck), så får du väl räkna med att folk irreterar sig på din negativa ton i varje tråd.jonathan-o sa:Bra att du tog dig tid att skriva en lång fin text, tack, synd att du inte sa något nytt bara.. Angående det där med kunskap så säger jag inte att jag självklart kan mycket mer än dig, det som satte igång det hela var "du kan ju knappast tro att du, en grabb på 17 jordsnurr, vet mer?". Sjukt fjantigt att blanda in ålder i det hela då den inte har något med saken att göra. Vad av det jag skrev fick dig att bilda uppfattning om att jag "inte kan ett skit", bara en fråga sådär.
Angående alla kommentarer så tar jag gärna på mig rollen som en "h8er" då jag är sjukt trött på alla onödiga trådar och jag vet att många andra känner likadant. Freeride har blivit sjukt oskönt de senaste åren, inge stämning what so ever. Vad av det jag skrivit har du uppfattat som kaxigt? Om det återigen är relaterat till min ålder så kan du ju ta och bredda vyerna lite..
Måste även tillägga att ditt inlägg verkligen var fantasifyllt, det var väldigt härlig läsning.
sen angående det sista du skrev så kan jag hålla med dig, men jag tror ju knappast att du, med din "h8er"-attityd påverkar stämningen på freeride till något bättre genom att vara otrevlig och negativ varje gång du skriver något.
fred. dock kul att provosera lite såhär e tråkig söndag :Pjonathan-o sa:Jo "h8er" är sjukt fjantigt (därför jag använde mig av "") Känns som ett onödigt tjafs som inte leder någonstans just nu så det känns som vi lika gärna kan lägga ner. Antar att du håller med så..simon_t sa:varsågod. nej precis, jag skrev inget direkt nytt eftersom det verkar som om jag måste upprepa allt tio gånger innan du förstår, vilket är lite synd. och angående ålder, så är det inte ett dugg onödigt att blanda in det eftersom det har väldigt mycket med saken att göra eftersom det du hade skrivit innan i den tråden var sjukt omoget och bara allmänt negativt. det fick dig liksom inte att låta som någon expert direkt, utan bara som något väldigt ogenomtänkt och onödigt som bara kan komma från en 17årings tangentbord. och om du som du säger, gärna tar på dig rollen som en "h8er" (vilket förövrigt är ett jävligt larvigt uttryck), så får du väl räkna med att folk irreterar sig på din negativa ton i varje tråd.jonathan-o sa:Bra att du tog dig tid att skriva en lång fin text, tack, synd att du inte sa något nytt bara.. Angående det där med kunskap så säger jag inte att jag självklart kan mycket mer än dig, det som satte igång det hela var "du kan ju knappast tro att du, en grabb på 17 jordsnurr, vet mer?". Sjukt fjantigt att blanda in ålder i det hela då den inte har något med saken att göra. Vad av det jag skrev fick dig att bilda uppfattning om att jag "inte kan ett skit", bara en fråga sådär.
sen angående det sista du skrev så kan jag hålla med dig, men jag tror ju knappast att du, med din "h8er"-attityd påverkar stämningen på freeride till något bättre genom att vara otrevlig och negativ varje gång du skriver något.
Det stavas provocera.simon_t sa:fred. dock kul att provosera lite såhär e tråkig söndag :Pjonathan-o sa:Jo "h8er" är sjukt fjantigt (därför jag använde mig av "") Känns som ett onödigt tjafs som inte leder någonstans just nu så det känns som vi lika gärna kan lägga ner. Antar att du håller med så..simon_t sa:varsågod. nej precis, jag skrev inget direkt nytt eftersom det verkar som om jag måste upprepa allt tio gånger innan du förstår, vilket är lite synd. och angående ålder, så är det inte ett dugg onödigt att blanda in det eftersom det har väldigt mycket med saken att göra eftersom det du hade skrivit innan i den tråden var sjukt omoget och bara allmänt negativt. det fick dig liksom inte att låta som någon expert direkt, utan bara som något väldigt ogenomtänkt och onödigt som bara kan komma från en 17årings tangentbord. och om du som du säger, gärna tar på dig rollen som en "h8er" (vilket förövrigt är ett jävligt larvigt uttryck), så får du väl räkna med att folk irreterar sig på din negativa ton i varje tråd.
haha, duktigt där. fan vilken tabbe av mig, sorry!Gudrunnator sa:Det stavas provocera.simon_t sa:fred. dock kul att provosera lite såhär e tråkig söndag :Pjonathan-o sa:Jo "h8er" är sjukt fjantigt (därför jag använde mig av "") Känns som ett onödigt tjafs som inte leder någonstans just nu så det känns som vi lika gärna kan lägga ner. Antar att du håller med så..
Din mamma hade säkert kunnat hjälpa dig att vika din bandana om du frågat henne innan du la upp denna tråden. Om inte morsan kan så finns det en sökfunktion är på freeride eller varför inte google.john95 sa:jo visst. fått jätte mycket hjälp. Fick till och med en länk med 70tals musik.
du vet vad man säger om dumma frågor...john95 sa:Men herregud och jesus. 35 svar och inte fått ett enda jävla moget svar!