KpK Medlem 2005-12-24 Vikten när det gäller Pe:an #1 Jag väger runt 50 kilo och jag undrar om public enemy skulle funka för mig eller är den alldeles för hård?
Jag väger runt 50 kilo och jag undrar om public enemy skulle funka för mig eller är den alldeles för hård?
A aeriksson Guest 2005-12-24 Vikten när det gäller Pe:an #2 Jag väger 55,5 kg och den funkar för mig,Satte mina första backflips med dem igår
J JS86 Ny medlem 2005-12-24 Vikten när det gäller Pe:an #3 Det beror på hur du åker, men den är bättre för lite tyngre åkare! Du kommer nog inte få ut lika mycket av den i pisten som kanske en Völkl Dogen...
Det beror på hur du åker, men den är bättre för lite tyngre åkare! Du kommer nog inte få ut lika mycket av den i pisten som kanske en Völkl Dogen...
alpint-mange Ny medlem 2005-12-25 Vikten när det gäller Pe:an #4 Tjena! Kommer att fungera om du väljer 159cm alt 164cm längderna. Är inte så styva.!! MvH magnus-alpint
Tjena! Kommer att fungera om du väljer 159cm alt 164cm längderna. Är inte så styva.!! MvH magnus-alpint
androj Aktiv medlem 2005-12-25 Vikten när det gäller Pe:an #5 Det beror ju självklart också på din åkstil och hur stort du hoppar...hoppar du stort så är de grymt stabila i landningarna.
Det beror ju självklart också på din åkstil och hur stort du hoppar...hoppar du stort så är de grymt stabila i landningarna.