P
Pussss
Guest
Viktökning !
Rätt, vill man bli biffig är det MASSA KOLHYDRATER man ska käka! sen kan man jue köra med muskelmassa osv! sen vissa tror att om man dricker protienpulver och sånt så kommer dom bli biffigare på gymmet osv! det gäller att träna rätt med! kör riktiga övningar, och pumpa ganska segt på tunga vikter, pumpar man sakta i samma takt så blir man biffigare snabbare osv! sen finns det ju "fusk gymmare" som typ går på alldeles för tunga vikter för dom själva, så att dom måste stå och gunga som fan osv för att klara av det!Muppas sa:jag skulle säga att du itne ska sluta att dricka dina shakes..och heller itne sluta att träna..men när du tränar då kan du istället köra mer belastning och fler set..alltså t.ex 6 reps 5 set..funkade bra för mig att öka på gymmet..och KOM IHÅG(!!) att bara dricka proteinshakes utan kolhydrater är en viss fettföbränning i sig..proteinet gör så att du i lägre mån lägger på dig fett..jag skulle vilja säga mindre protein och MER kolhydrater..som pasta ris potatis bröd mm..lycka till
Käka mkt kött och kolhydrater, creatin, protienpulver sen hästar du på gymmet så ska de gå bra
Senast ändrad: