Vilka Armada skida?

EkBOOOM

Ny medlem
Vilka Armada skida?
Senast ändrad:
Vilka Armada skida?
AR6 är samma skida som pipecleaner, men pipecleaner är hårdare och har race base. Tanners skida är väl annorlunda med flexpoints och sånt.

Vilka Armada skida?
nej det råkar vara fel, ar6 och th har olika flex. pipecleaner likaså. mjukast flex TH. mitten flex Ar6. hårdast flex PC.

jag råder dig david till vilken som helst av dessa tre. det beror lite på din vikt och åkning. PC har jag och kör mer än pipe och stora parkhopp, rails går utmärkt för mig, men man måste åka med lite kraft och spänst, men gör man det på bästa sätt så får man ut all åtkomlig pop ur skidan. Pipecleaner är ju bäst, har även en snabbare belag, iaf snabbare på nypistat och vanlig fin snö, sotig mörk stenig city-railsnö så märker du garanterat ingen skillnad. PC är mitt råd, fridens

Vilka Armada skida?
Jag kör på AR6:an och är helt såld! =) kan inte tänka mig att ha ngn annan skida för de ändamålen(pipe, park och rails). Jag kan starkt rekommendera dem! KAn ju till de andra skidornas försvar säga att jag ej prövat dem...peace

Vilka Armada skida?
du är galet bra på att ha en egen åsikt, har hört att det kan vara ganska bra att ha en egen åsikt om man ska komma någonstans i livet.. vet inte varför dock.

Tillbaka
Topp