Vilka Bindningar!

Vilka Bindningar!
marker comp 14 lät stabilast.. men jag har ingne aning faktiskt..
av dom du får med alltså om du köper

satsa på ett par rejäla marker om du nu ska ha de! ananrs skulle jag lagt pengarna på LOOK

Vilka Bindningar!
jag bryr mej inte så mycket lätt/tung..inte så avancerad men jag vill ju ha en som håller för hopp och sånr.. så jag slipper lägga ut 300 spänn på nya skistoppers hela tin

Vilka Bindningar!
Jag skulle råda en full-metall-variant me hög DIN.. de håller. men sen beror de mycket på harmonin mellan pjäxa o bindning också, för min del var de helkass förra vintern..
Jag avråder dig att köpa:

- rossignol axial120 el 140ti...... eller varen heter..
den modellen iaf har många namn men är inte att ha i längden! Var ingetfel på alls i början, passar de flesta åkare och skidor.. men kör du hårt en hel sesång så börjar plasten ge med sig i dådelen.. och grejorna slits, börjar glappa och de e skit..
Marker körde jag tidigare.. många klaga ju som fan på dem, men som bindning i sig var den ju inte piss om man vet hur man sköter inställningarna korrekt, inga tjuvlös, inget glapp... men skistoppers gick ju en efter en... så de byttes ut.. Men trr på årets Jester från marker.. dock lite seg i häl-utlösningen.. inte seg, men kräver stort tryck under älngre tid för o släppa.. behöver iofs inte vara negativt.. men endå. det är de jag har om den iaf.

Tillbaka
Topp