L lindajn Ny medlem 2006-12-15 Vilka goggles passar till Giro SST? #1 Hej, jag ska köpa nya skidbriller och undrar vilka som passar till Giro SST? Dom får inte vara allt för dyra! Senast ändrad: 2006-12-15
Hej, jag ska köpa nya skidbriller och undrar vilka som passar till Giro SST? Dom får inte vara allt för dyra!
krrilleeee Ny medlem 2006-12-15 Vilka goggles passar till Giro SST? #2 Oakley tror jag... vet non HUr anon figment passar till G10?
L lindajn Ny medlem 2006-12-15 Vilka goggles passar till Giro SST? #3 men vadå ingen speciell modell ? bara oakley, passar alla modeller då eller ?
JtoB Aktiv medlem 2006-12-15 Vilka goggles passar till Giro SST? #4 hejsan håller på att köpa en girobad lieutenant hot pink o undrar vilka gogglar som ni tror skulle passa till hjälmen Senast ändrad: 2006-12-15
hejsan håller på att köpa en girobad lieutenant hot pink o undrar vilka gogglar som ni tror skulle passa till hjälmen
L lindajn Ny medlem 2006-12-15 Vilka goggles passar till Giro SST? #5 nu snackade jag om Giro SST inte bad lieutenant ?
W whirlybird Guest 2006-12-15 Vilka goggles passar till Giro SST? #7 asså, jag har köpt en giro g10 mx med en sån där cool skärm. Vilka goggles passar ABSOLUT BÄST? Asså jag vetinte vad jag ska göra..........
asså, jag har köpt en giro g10 mx med en sån där cool skärm. Vilka goggles passar ABSOLUT BÄST? Asså jag vetinte vad jag ska göra..........
E Ewasx Guest 2006-12-15 Vilka goggles passar till Giro SST? #8 Millionaire sa: asså, jag har köpt en giro g10 mx med en sån där cool skärm. Vilka goggles passar ABSOLUT BÄST? Asså jag vetinte vad jag ska göra.......... Klicka för att se resterande... Kallar sig "Millionaire" när både mamma å pappa går på socialbidrag... Nä, det här är inget påhopp, han förstör ju tråden.
Millionaire sa: asså, jag har köpt en giro g10 mx med en sån där cool skärm. Vilka goggles passar ABSOLUT BÄST? Asså jag vetinte vad jag ska göra.......... Klicka för att se resterande... Kallar sig "Millionaire" när både mamma å pappa går på socialbidrag... Nä, det här är inget påhopp, han förstör ju tråden.
L lindajn Ny medlem 2006-12-15 Vilka goggles passar till Giro SST? #9 Nåt seriöst svar om vilka goggles som passar till Giro SST ? Inte allt för dyra !
K Kashmir Ny medlem 2006-12-15 Vilka goggles passar till Giro SST? #10 -Gå in på sportaffär -Ta med eller låna hjälmen (stadium säljer den) -Pröva deras goggles