Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag kan säga att jag är jättenöjd och glad med mina A-frames, åas så tycker jag att det mesta går bra bara de sitter skönt och inte lämnar en glipa mellan hjälm och goggles..
Crowbar självklart! Helt stört snygga och det är inte så många som har dem, inte än iaf... Och A-frame e ju typ
de populäraste gogglesen på marknaden... Så jag tycker valet är självklart. Har även själv funderat på att köpa
dem.
Alltså Köp Crowbar!
ja tycker inte att crowbar e så jävla snygga faktiskt...dom ser så jävla konstiga ut och så sticker det ut nå jävla grejer på sidorna...men jag har inte åkt med dom så jag vet inte om dom e sköna eller inte...
A-Frame e ju jävligt sköna och snygga dessutom så att jag skulle köpa såna om jag var du...men jag hade tagit nån lite udda färg så att man inte har likadan som alla andra...
oekj. tråkigt. då linser till a-frame är hur dyra som helst och a-frame inte ens är så snygga + att alla har dom. skulle satsat på smith fuse woodcut. den snyggaste gogglen ever och den kostar 900 och aframe 980 o på woodcuten är det spegel. linser till smith billigare o sånt. men du bestämmer.
och om nån oakley modell så lär ju crowbar va snyggast eller wisdom men den funkar ej till hjälm.
Varför funkar inte oakley wisdom till hjläm? Hehe, nu blir jag ju orolig - hade tänkt köpa ett par sådan å använda tillsammans med min Giro 9... Men jag kanske ska tänka om?
crowbar sitter SÅÅÅÅ JÄÄÄVLA skönt... det är mycket bättre sikt genom dem för att de har bredare lins.. de är GJORDA för att ha med hjälm och det är därför som de "sticker ut" på sidorna ju.
de sitter PERFEKT på min hjälm och är så jävla sköna.. och varför kör så många med Oakley ?? för att de e bäst... skall du köpa en ny bil så väljer ju du den DU VILL HA ,,, alla kör ju fan omkring med något märke så va faaan då.. Oakley ÄR BÄST.. bäst lins.. bäst material.. bäst teknik.. skönast .. så därför skall du använda Oakley..
jag har a-frame också för att jag har så litet huvud och de sitter väldigt bra men de sitter ju sämre på hjälm för att de inte "sticker ut" som Crowbar gör. a-frame är snyggt till mössa men har ett mindre synfält än Crowbar...
köp båda
eller köp crowbar Om du kör med hjälm eller a-frame om du kör med mössa
Vart får man tag på crowbar i sverige då? - tittat i många affärer men inte sett några. Ska til alperna vecka 9 så dom borde väl finns där någon stanns antar jag....
Köp lite annorlunga.. typ smith fuse white woodcut.. dom är grymt snygga. Även Von Zipper har coola modeller. Äger sj ett par brushwick black bloodsplattered :P
August överraskar och bjuder på sitt första läsbara inlägg som faktiskt är begripligt och går att förstå. kan till och med klassificera reflektionerna som någorlunda vettiga vilket enkelt kan sammanfattas med stora kliv i rätt riktning. Inofficiell guldstjärna härmed utdelad.