P
PerErikAndreasAxelsson
Guest
Vilka gör säsong i Morzine/Avoriaz?
Hej jag undrar vilka det är som gör säsong i Morzine/Avoriaz i vinter?
Anledningen till att jag frågar är att jag håller på att leta boende.
Så om ni har plats i er lägenhet eller vet någon som har plats. Tveka inte att höra av er till mej!
Mvh//Andreas
andreas@feelthemachine.com
Anledningen till att jag frågar är att jag håller på att leta boende.
Så om ni har plats i er lägenhet eller vet någon som har plats. Tveka inte att höra av er till mej!
Mvh//Andreas
andreas@feelthemachine.com