Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag! fast jag tänkte gå där nästa årmilfliza sa:någon/några som skulle kunna tänka sig önska att bo med en tjej? hehe
Ja det låter soft! Får höra av mig nästa år så styr vi upp det!milfliza sa:nice, vi får väl bli roomies då istället !
Jag undrar samma sak! Är dock kille, hade ju vart jävligt skoj!clarsten sa:Hej! Jag är en tjej på 15 år, och tänkte kolla men någon om ni vet vad intagningspoängen är till Malung-sälens gymnasie. Jag är helt okej på snowboarden och skulle vilja gå typ samhäll går det? Är det någon som skulle vilja tala om för mig hur det är att gå där samt hur det är att bo på internat. Puss & Kraam MVH/Clara
Clarsten@hotmail.se
Jag var och besökte freeridegymnasiet för nån vecka sen och då tror jag det var att om man har 230 poäng så borde det vara lugnt, men jag är inte helt säker på att det var det!HobbyturkeN sa:Jag undrar samma sak! Är dock kille, hade ju vart jävligt skoj!clarsten sa:Hej! Jag är en tjej på 15 år, och tänkte kolla men någon om ni vet vad intagningspoängen är till Malung-sälens gymnasie. Jag är helt okej på snowboarden och skulle vilja gå typ samhäll går det? Är det någon som skulle vilja tala om för mig hur det är att gå där samt hur det är att bo på internat. Puss & Kraam MVH/Clara
Clarsten@hotmail.se
Jag går i 2:an på Freeridegymnasiet och den med lägst betyg i min klass kom in på ca 180 poäng. Det här nya systemet har fuckat up för ganska många då du inte får söka freeride om du har samma program i din kommun (Hotell & turism). Så vidare inte Malung-sälens kommun och din egna kommun fixar en deal på något vis. Inte så insatt i just det.HobbyturkeN sa:Jag undrar samma sak! Är dock kille, hade ju vart jävligt skoj!clarsten sa:Hej! Jag är en tjej på 15 år, och tänkte kolla men någon om ni vet vad intagningspoängen är till Malung-sälens gymnasie. Jag är helt okej på snowboarden och skulle vilja gå typ samhäll går det? Är det någon som skulle vilja tala om för mig hur det är att gå där samt hur det är att bo på internat. Puss & Kraam MVH/Clara
Clarsten@hotmail.se