vilka inlines av dessa tror ni?

Inga av dem, faktiskt.. Ska du ha stora och stabila soluframes är det visserligen rollerblade som gäller, dock inte fury. Kolla om du hittar några från TRS serien, typ downtown IV.

Senast ändrad:
kör på k2 fatty pro om du är nybörjare. funkar utmärkt. så plockar du bort de två hjulen i mitten så du har mer railyta att åka på. peace

Kan man slänga på riktiga hjul och räjsinglager på såna där?
Vore ju ultimat, för aggresiveinlineshjulen suger ju så jäkla hårt.

asså, om jag vore du så skulle jag köpa Razors skates för dom är rätt mjuka även fasst dom är i plast + att man kan ju köpa nya delar om skiten skulle pajja, till k2 är det mycket svåarare att få tag på grejjor. och dom är inte så höga som dom som du visade är. PeaCE

typ inga....om du är nybörjare så kanske du kan köpa såna, men om du har åkt å kan köra ramp/street så köp med två hjul t.ex. USD legacy venom 07/08 är ffffina :D

var längesen jag åkte.. de var 6 årsen om jag inte har fel.. så jag är säkert som nybörjare igen typ.. då körde jag både street och ramp.

alltså, såhär ligger det till.. inlinesen har rätt stor betydelse när du ska lära dig åka.. köper man kassa inlines så är det mycket svårare att lära sig åka. likaså ifall man köper för stora eller ett par tunga inlines, såsom usd legacy serien. jag har åkt ett tag, och mina första inlines var ett par k2 fatty pro och jag rekomenderar dom.

Tillbaka
Topp