Vilka inlines??

klaserik

Ny medlem
Vilka inlines??
Hej alla inlineskunniga!

Tänkte köpa ett par inlines men eftersom det finns ett antal modeller att välja på ber jag om er hjälp.

Användningsområdena blir väl att ta sig från punkt A till punkt B (vanlig åkning) men också park och rampåkning. Finns det några bra allroundgrejer?

Hade gött!
Klasse Kock

Vilka inlines??
tja! jag tror inte det finns nåra allaroundgrejjer för både vanlig åkning och park-åkning. (som är gjorda för det iaf!) om jag vore du skulle jag tagit ett par salomon st 80 eller st 10... grymt sköna... har bara åkt runt i stadium dock för jag hatr ett par roches magic 12 men ska köpa ett par salomon nästa gång! hare bra! //h1

Vilka inlines??
Salomon st80 funkar grymt bra i både street och ramp. men du kan ju inte köra vanlig åkning med dem. då skaru ju ha fitness. du får ta och bestämma dig vad du ska göra. vanliga inlines är inget att rekommendera i ramp :)

Vilka inlines??
Har ett par K2 Fatboy eller vad de nu hette som jag inte har nån användning för och gärna säljer billigt. Ett par år gammla och lite slitna! Nummer 42-43, tänk på saken!

Vilka inlines??
Jepp, säger som tidigare. Du måste nästan bestämma dig, för att åka "motion" med ett par park-skridskor är ingen hit.

Du kan ju alltid köpa de du kommer använda mest i affär, och sedan försöka hitta de andra paret lite billigare begagnat.

Om du ska köpa motions-inlines så är mitt tips K2. Jag är jäkligt nöjd med mina K2 Cirrus, inköpta för 2 (3?) år sedan. Skon håller bra och är bekväm och hjul är förbrukningsvara på alla inlines.

Vilka inlines??
Tack för svaren. Det blev dock en snabb affär igår efter att brorsan precis köpt inlines coh efter en provtur på hans var valet lätt. Blev ett par Crazy Creek (vanliga) som var nedsatta 30%. Har provat Salomons och även K2 men passade inte mina fötter. Men bara för att jag köpt motionsgrejer kommer jag inte kunna hålla mig borta från rampen ;p.

Ha`t bra!

PS. Inatt drar vi till Halmstad och Tylösand med husvagnen. Är det schysst att åka där?

Vilka inlines??
kolla http://www.blades.com där kan du nog hitta ett par rätt fina över nätet annars ligger butiken i new york

annars om du vill ha ett par aggressivs som funkar på längden oxo, kan du antingen välja ett par inlines me ruskigt bra rull eller helt enkelt byta hjulen till större hjul om d funkar på inlinsen

ha d gött o köp ett par bra inlines annars vill du bara ha nya efter några veckor, det vill säga köp inte warp..

Länkar: www.grindhouse.de

Vilka inlines??
Halloj!!

Jag har ett par Salomon St8 till salu om det är nån som är intresserad, använda kanske 5 gånger......

Strl: 41-42

Bara att höra av sig bor i västerås, mob: 0736562327

//Chrille

Vilka inlines??
aja......Det finns park och motions inlines.....och vilka är det??? jo SALOMONS FSK skriskor som släpptes förra året, de är gjorda för både att ta sig från punkt A till B samtidigt som du kan göra en fräsig grind eller va fan nerför räcken..................Gör er läxa innan ni skriver på ett forum.....och inlines hittas billigast på europeiska sidor.... www.grindhouse.de eller www.ignition-skateshop.com

Vilka inlines??
Sundance-kid: att du orkar... om det inte var riktigt svårt att förstå vad han menade kanske det där var lite onödigt? grammatik kan man lära sig i skolan...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp