Vilka jackor gäller i vinter?

Beelsebub

Ny medlem
Tja!
Vilka jackor är det som gäller i vinter tycker ni?
Har sett att Quiksilver, Burton och Givervis JL jackorna är snygga. Speciellt den Ljusblåa Jackan från JL.
Några andra bra å sköna märken som har kommit ut med sina vinterjackor?

Tack!

varma jackor kalla dager gäller!!

sen tycker jag oakley och scott har snygga kläder

fan va less man blir på trådar som denna..Åk skidor STORT och BRA å skit för fan i om du kommer farandes i en rosa overall från 81. Eller åk skidor för att det är kul istället. skitsamma om det e så jävla stort å bra.:)

eller klä dig som du vill
e du intreserad av kläder samtidigt som du e intresserad av skiåkning e det inget fel med det.

För övrigt anser jag att olagliga droger borde förbjudas.

ChamBenkeYxan skrev:För övrigt anser jag att olagliga droger borde förbjudas.

Men du, olagliga droger är redan förbjudna annars skulle de inte vara olagliga:P

Whiteout gör ju grymma grejer, Sen kan du även kolla in bla SOS, Peak osv.

rätta mig om jag har fel, men i vinter gäller väl vinterjackor?

Chambam...: hahah du är rolig

På www.snowboard-mag.com kan ni skriva t,ex "Wear -06" i sökrutan, då får ni upp massa sjysta kläder från massa märken som kommer ut.

Oakley har sköna kläder, Scott, Sos och Whiteout också, dom flesta skimärkena har nått som är riktigt snyggt, Helly Hansen har också hyfsat sjysta kläder.

Själv ska jag köra en Haglöfs och Quiksilver.

www.Oakley.com
www.scottusa.com
www.soswear.com
www.whiteout.BIZ
www.Jlindeberg.com
www.snowboard-mag.com

I vinter är det viktigare än någonsin att vara chic i pisten! Eder allmänna guru, betvingande vägvisare och erkända modeikon Nojlas ska spå vinterns trender åt er här och nu:

I vinter är det sliskigt och bögtajt som gäller. T.ex en tight banangul overall med röda dragkedjor, gärna matchande färg på pjäxorna. Huva med kant i röd fuskpäls är också riktigt benhårt. Till detta har man bakåtslickat hår eller en sån här: http://www.backcountry.com/images/products/normal/OAK0374.jpg
På handskfronten gäller hemmavirkade lovikkavantar (det är ju så inne att virka eget).
För övrigt så är en kitchig scarfs med glittriga paljetter en riktig tiopoängare, och en riktig man åker aldrig utan push-up kalsonger: http://www.freeride.nu/review/view.php?id=2619

på snowboardsidan tycker jag holden gör riktigt snygga kläder. inte så jävla baggy heller...
även capp3l (från ride)
annars som de flesta säger, whiteout.

till sist så gör grenade fina grejer, med fattig kvalité, som jag kommer köra ett set.

Köp dig en Whiteout Sputnik som jag gjorde förra året grymt skön!! Den rekomenderar jag starkt och varmt! (ja, det är den) inte spec dyr runt 1000 lappen. annars kanske en Budgie Green Haglöfs Fusion jacket i GTX packlite eller varför inte an anorak från Klättermusen? Ska då slå ett slag för Njal och Epic modellerna.

JL borde gå att hitta på coop, ica maxi och liknande butiker numera...kan tänka mig att rinkeby marknad har många av förra årets jl-jackor till försäljning!

Tillbaka
Topp