Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aha okej! Jag var också på intervju i Örebro för några veckor sedan, sen ringde de mig förra veckan och frågade om jag ville ha jobbet, vem vet kanske inte är helkört ännu, hmm... Vad sökte du för jobb då?Ollllan sa:Hej! Jag var på intervju i Örebro för två veckor sedan och väntar fortfarande på besked om jag blivit antagen eller inte. Är supertaggad så hoppas verkligen jag får det.. Men just nu känns det rätt kört :/
Härligt! :Dsirigunnel sa:Jag skall jobba där i vinter!![]()
haha jo det är nytt för mig ocksåratroopa sa:Härligt! :Dsirigunnel sa:Jag skall jobba där i vinter!![]()
Är det helt nytt för dig också eller har du jobbat där tidigare? Sen vad ska du jobba med? Jag ska va skidlärare, fett taggad![]()
Ah alrightratroopa sa:Ah okej, trevligt!Jaa ska bli riktigt kul
)
Asså det var lite luddigt på den frågan när dom ringde upp mig.. Vet att jag ska utbilda mig i slutet av November någon gång sedan börjar jag jobba i December, själv då?
Om en vecka?? Kul! Känns som en evighet kvar, vill åka upp redan nu typ ju..sirigunnel sa:Ah alrightratroopa sa:Ah okej, trevligt!Jaa ska bli riktigt kul
)
Asså det var lite luddigt på den frågan när dom ringde upp mig.. Vet att jag ska utbilda mig i slutet av November någon gång sedan börjar jag jobba i December, själv då?Ja jag har för mig att de sa att säsongen drar igång den 11 december så antar att det är då någon gång du börjar
Jag åker upp redan om en vecka! Spännande haha
Om en vecka?? Kul! Känns som en evighet kvar, vill åka upp redan nu typ ju..sirigunnel sa:Ah alrightratroopa sa:Ah okej, trevligt!Jaa ska bli riktigt kul
)
Asså det var lite luddigt på den frågan när dom ringde upp mig.. Vet att jag ska utbilda mig i slutet av November någon gång sedan börjar jag jobba i December, själv då?Ja jag har för mig att de sa att säsongen drar igång den 11 december så antar att det är då någon gång du börjar
Jag åker upp redan om en vecka! Spännande haha
Shit... Haha ja väldigt snabba puckar och Skåne är ju en bit bort... Men kul! Äsch det är ju bara att börja packa å se glad utsirigunnel sa:haha ja! Det blev snabba puckar... Var uppe på intervju på anläggningen för ungefär en vecka sedan. Tjänsten/tjänsterna jag sökt var det egentligen inte start på förrän i december heller, men de erbjöd mig som resesäljare istället och då var starten redan nu haha så mycket att börja packa o sådär nu. Mataffären på plats öppnar tydligen inte den heller förrän i december så måste ha med mig massor av saker :P Åker enda från skåne så det kommer bli en tung resa :P men lätt värt! Ah ja det förstår jagMen då firar vi nyår ihop då antar jag
![]()
haha ja det är ju detRatroopa sa:Shit... Haha ja väldigt snabba puckar och Skåne är ju en bit bort... Men kul! Äsch det är ju bara att börja packa å se glad utsirigunnel sa:haha ja! Det blev snabba puckar... Var uppe på intervju på anläggningen för ungefär en vecka sedan. Tjänsten/tjänsterna jag sökt var det egentligen inte start på förrän i december heller, men de erbjöd mig som resesäljare istället och då var starten redan nu haha så mycket att börja packa o sådär nu. Mataffären på plats öppnar tydligen inte den heller förrän i december så måste ha med mig massor av saker :P Åker enda från skåne så det kommer bli en tung resa :P men lätt värt! Ah ja det förstår jagMen då firar vi nyår ihop då antar jag
![]()
Jo det lär vi göra (Hahah känner inte en enda där uppe, sökte säsongsjobb med en kompis men vi fick jobb på helt olika håll så vi fick gå skilda vägar... Aja, ska bli kul å lära känna massa nytt folk!
Yeppsirigunnel sa:haha ja det är ju detRatroopa sa:Shit... Haha ja väldigt snabba puckar och Skåne är ju en bit bort... Men kul! Äsch det är ju bara att börja packa å se glad utsirigunnel sa:haha ja! Det blev snabba puckar... Var uppe på intervju på anläggningen för ungefär en vecka sedan. Tjänsten/tjänsterna jag sökt var det egentligen inte start på förrän i december heller, men de erbjöd mig som resesäljare istället och då var starten redan nu haha så mycket att börja packa o sådär nu. Mataffären på plats öppnar tydligen inte den heller förrän i december så måste ha med mig massor av saker :P Åker enda från skåne så det kommer bli en tung resa :P men lätt värt! Ah ja det förstår jagMen då firar vi nyår ihop då antar jag
![]()
Jo det lär vi göra (Hahah känner inte en enda där uppe, sökte säsongsjobb med en kompis men vi fick jobb på helt olika håll så vi fick gå skilda vägar... Aja, ska bli kul å lära känna massa nytt folk!
nej det gör inte jag heller... Träffade de andra som jobbade på bokningen lite snabbt när jag var uppe, så har lite koll på vem jag ska jobba med iallafall så det känns ändå bra
aha vad synd :P ja det blir det :D roligaste biten
![]()
Faktiskt så... Ne typ 6-7 Pers bara när jag var där... :s Men de hade mer än en dag så var la rätt så uppdelat antar jag!sirigunnel sa:Aha! Var det många sökande som kom till Örebro?haha precis! Jag har dock bara åkt 3 gr, en vecka åt gången....
Borde förmodligen själv gå lite skidskola hahah...
![]()
Där ser man! haha då får jag kanske ta den chansenRatroopa sa:Ah måste va så...
Hahah ja gjörtNejmen de ska ha lite skidskola för de i personalen som vill på vissa kvällar har jag hört och då ska skidlärarna hålla i det, så du får la passa på att vara med då så lär du dig nog rätt snabbt
Det är ju nästan svårt att inte lära sig åka skidor om man jobbar säsong... haha
Coolt å coolt, kul iallafall!
Klart du ska!sirigunnel sa:Där ser man! haha då får jag kanske ta den chansenRatroopa sa:Ah måste va så...
Hahah ja gjörtNejmen de ska ha lite skidskola för de i personalen som vill på vissa kvällar har jag hört och då ska skidlärarna hålla i det, så du får la passa på att vara med då så lär du dig nog rätt snabbt
Det är ju nästan svårt att inte lära sig åka skidor om man jobbar säsong... haha
Coolt å coolt, kul iallafall!haha nädå jag ska bli grym!