Vilka ska jobba i Val thorens?

beaaa

Ny medlem
Tänkte bara höra lite vilka det är som ska jobba/säsonga/bara leva livet i Val Thorens i vinter?? :) hade vatt kul och veta!

Jag ska mest bara ha de gött, men blir väll att jobba lite också men de löser ja där isåfall :) kommer bli sjukt nice i vilket fall!! Hur ska du göra?

Gött!! Tror jag säkert det kommer bli! Var i Sälen i vintras och det var grymt kan bara tänka mig vad Frankrike kommer bli! :) jag ska jobba på ett hotell för Nortlander! Första säsongen i Val Thorens eller?

jag och en polare kommer att knega på tango som öppnar i januari, kommer dock att dra upp i början av december, någon/några som har samma planer och kan vara villig dela taxi från flygplatsen upp på berget? hamnar på en 70/75 euro per skalle

jåban, håller på att kika på lita alternativ, tror inte det ska vara ngt problem att lösa, vi behöver två sängplatser i en månad typ, sen öppnar ju tango. skulle dock behöva hjälp med transfer från geneve upp till valtho, taxi blir lite saftigt om man bara är två pers, så om ngn ska upp samtidigt, eller om ngn är villig att hämta två idioter med bil är det ju att föreda

jåban, håller på att kika på lita alternativ, tror inte det ska vara ngt problem att lösa, vi behöver två sängplatser i en månad typ, sen öppnar ju tango. skulle dock behöva hjälp med transfer från geneve upp till valtho, taxi blir lite saftigt om man bara är två pers, så om ngn ska upp samtidigt, eller om ngn är villig att hämta två idioter med bil är det ju att föreda

karl-jan sa:
jag och en polare kommer att knega på tango som öppnar i januari, kommer dock att dra upp i början av december, någon/några som har samma planer och kan vara villig dela taxi från flygplatsen upp på berget? hamnar på en 70/75 euro per skalle
Låter fint:) vad är tangon för något då??:) jag åker buss ner med dom jag ska jobba för och med..

Ska jobba som reseledare för bolaget Rollin'Snow, inte alls långt kvar SUUUPERTAGGAD. Grymt! Då ses vi där nere!

beaaa sa:
Gött!! Tror jag säkert det kommer bli! Var i Sälen i vintras och det var grymt kan bara tänka mig vad Frankrike kommer bli! :) jag ska jobba på ett hotell för Nortlander! Första säsongen i Val Thorens eller?
Okej nice, ja de är första säsongen överhuvudtaget så ;)
Ja drar om 37 dagar!!! :)

LNyfeldt sa:
Ska jobba som reseledare för bolaget Rollin'Snow, inte alls långt kvar SUUUPERTAGGAD. Grymt! Då ses vi där nere!
aa vad roligt :) jag är också grymt taggad, kommer bli awesome!! Första säsongen där eller har du vatt där tidigare?:)

Vi är fyra sjukt taggade tjejer som kommer ner den 19 november!!
Är det någon mer som är där då? :)

jobbtips: om nån är sugen på att diska grytor och laga asiatisk mat i vinter så gå förbi Le Kinabalu i övre gallerian och fråga snällt. jag har haft det jobbet två säsonger och det är rätt schysst. bra arbetstider (18-00/01 oftast) iaf. :)

i år är det plugg som gäller, förutom vecka åtta. räknar med att ni bummare styr upp bra med puder (och party) tills dess!

Tillbaka
Topp