Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul :D var ska du jobba??twickstrom sa:Jag! :D
Trevligt! :D Var ska du jobba då? eller ska du bara leva livet?? :ptorback sa:Jag ska dit!![]()
torback sa:Jag ska mest bara ha de gött, men blir väll att jobba lite också men de löser ja där isåfallkommer bli sjukt nice i vilket fall!! Hur ska du göra?
Härligt!! Vart ska du jobba??LNyfeldt sa:Jag ska jobba! åker ner om exakt 39 dagar!!
Låter fintkarl-jan sa:jag och en polare kommer att knega på tango som öppnar i januari, kommer dock att dra upp i början av december, någon/några som har samma planer och kan vara villig dela taxi från flygplatsen upp på berget? hamnar på en 70/75 euro per skalle
Okej nice, ja de är första säsongen överhuvudtaget såbeaaa sa:Gött!! Tror jag säkert det kommer bli! Var i Sälen i vintras och det var grymt kan bara tänka mig vad Frankrike kommer bli!jag ska jobba på ett hotell för Nortlander! Första säsongen i Val Thorens eller?
aa vad roligtLNyfeldt sa:Ska jobba som reseledare för bolaget Rollin'Snow, inte alls långt kvar SUUUPERTAGGAD. Grymt! Då ses vi där nere!
Gör du rätt i! Kan va rätt skönt och va ledig och kunna åka massa :D och festa såklart!!twickstrom sa:Jag tänkte lösa jobb på plats![]()