Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha, varfor ha en grudge mot Spyan? Snodde bummarna alla brudar nar du var dar senast eller, heheMicke_Finland sa:Jag ska också ner.
Førhoppningsvis ska jag bo på Grepon, men om det inte blir så ska jag bo någonstans dær gendarmerna inte hittar mig.
Jag ska aldrig någonsin hænga på Southbar.
Jag lovar dig att pensionärerna som bor på Grepon kommer ringa farbror Gendarme varenda kväll... Helt sjukt vad gnälliga de som bor där är! Mycket säkrare på spyanMicke_Finland sa:Førhoppningsvis ska jag bo på Grepon, men om det inte blir så ska jag bo någonstans dær gendarmerna inte hittar mig.
Tof undrade samma sak och jag svarade såhær:Dave_Spruce sa:Haha, varfor ha en grudge mot Spyan? Snodde bummarna alla brudar nar du var dar senast eller, heheMicke_Finland sa:Jag ska också ner.
Førhoppningsvis ska jag bo på Grepon, men om det inte blir så ska jag bo någonstans dær gendarmerna inte hittar mig.
Jag ska aldrig någonsin hænga på Southbar.![]()
Vi snackar nog om olika saker. Jag syftade på parkeringen vid dalstationen till Aiguille du Midi-kabinen. Home of the trailer trash. Borde væl egentligen skrivit Grépon, førresten.GurraGotama sa:Jag lovar dig att pensionärerna som bor på Grepon kommer ringa farbror Gendarme varenda kväll... Helt sjukt vad gnälliga de som bor där är! Mycket säkrare på spyanMicke_Finland sa:Førhoppningsvis ska jag bo på Grepon, men om det inte blir så ska jag bo någonstans dær gendarmerna inte hittar mig.![]()
sorry, du tycker felMicke_Finland sa:Tof undrade samma sak och jag svarade såhær:Dave_Spruce sa:Haha, varfor ha en grudge mot Spyan? Snodde bummarna alla brudar nar du var dar senast eller, heheMicke_Finland sa:Jag ska också ner.
Jag ska aldrig någonsin hænga på Southbar.![]()
Jag tycker det. Mest beror det væl på att jag inte giller svenskar i grupp. Eller egentligen alla nationaliteter i grupp.
South Bar representerar allt det jag inte gillar med Chamonix. Hela stællet kænns fejk på något sætt. Alla ser likadana ut och har likadana åsikter, eller brist på dom.
Plast, kænns som ett bra ord att beskriva stællet med.
Men det ær ju bara min åsikt då. Du kommer sækert ha jættekul dær
Lova mig bara att du inte sållar dig till skaran som hela vintern aktivt jobbar på att få goggles-brænna før att sedan stolt visa upp den på bartømningen med ett fånigt flin på læpparna. Lova!
Och ja, jag var dær på bartømningen. Var ju tvungen att prøva på det. Stannade dock inte længe, eftersom det var 50 grader varmt dærinne och dom vægra slæppa ut folk før att ta luft.
Smaken ær ju, som bekant, delad. Lyckligtvis finns det flera utestællen i Chamonix.
an en gang har du fel.. its all true, och forresten, vad ar fel pa engelsmannn forresten?Micke_Finland sa:Angående le Tof så har vi længe misstænkt att det hela ær en konspiration, och att stællet har den stæmpeln bara før att hålla bort engelsmænnen.
Har dock aldrig vågat mig dit før att prøva ut teorin.
Så är det...AdamC sa:skall ner
Inte vet jag. Fråga fransmænnen.Dave_Spruce sa:an en gang har du fel.. its all true, och forresten, vad ar fel pa engelsmannn forresten?Micke_Finland sa:Angående le Tof så har vi længe misstænkt att det hela ær en konspiration, och att stællet har den stæmpeln bara før att hålla bort engelsmænnen.
Har dock aldrig vågat mig dit før att prøva ut teorin.![]()