Vilka ska till Whistler vintern 05/06?

SimonH

Medlem
Nu börjar de närma sig till vintern och därmed skidsäsongen!
Det innebär att de är dags att börja ladda på allvar inför många härliga åk.

Själv så ska jag och en kompis tillbringa månaderna januari, februari och mars i Whistler.
Så det skulle vara kul att se hur många som definitivt ska till Whistler i vinter?

Det skulle även vara kul att veta när ni ska vara där och vart ni ska bo någonstans?

hej! Vi e två tjejer som ska till Whistler i januari.. ska antagligen bo på southside lodge. Har ni nånstans o bo eller?

Tjena

Befinner mig i Prince George norra BC nu, kommer att landa i Whistler i mitten av december, leter fortfarande boende. Kommer troligtvis stanna hela sasongen..

Vi e sju grabbar som anländer till whistler den 10 januari och bor i Alta Vista, kommer bli jävligt bra...

Vi e sju grabbar som anländer till whistler den 10 januari och bor i Alta Vista, kommer bli jävligt bra...

Det verkar som att vi kommer bli några svenskar i Whistler den här vintern.

Själv så kommer jag och en kompis att bo i en ca 80 m2 stor lägenhet på Ambassador Crest i området White Gold Estates. Så om ni har vägarna förbi så är det bara att titta in på en kopp kaffe.

Om det är någon mer som är sugen på att dra till Whistler så har vi en plats kvar i våran lägenhet.

Jag bor i Vancouver nu, men letar boende i Whistler till efter jul el 1 jan. Har ni fortfarande plats i er lägenhet, vart ligger den, hur mycket kostar det?

Tillbaka
Topp