Vilka skall upp till ÅRE?

Coce

Ny medlem
tänkte starta en tråd å se va det är för folk som har planerat att säsonga i åre..
skriv vart ni ska bo/ jobba osv.. Peace!

Jag har sökt jobb på skistar. Får se hur det går.. Boendet har jag ingen direkt koll på heller.. staff i duved känns enkelt, men sjukt dyrt! Nån som har några tips?

Jag och en polare jobbade i Åre förra säsongen och då bodde vi på Årevägen 128 (nedanför Sporthotellet, alltså sjuuukt centralt). Funderar på att åka upp igen men då har vi inte längre tillgång till denna lägenhet eftersom Holiday Club hyrt kåken för sin personal. Detta år blir det nog Fjällgårdens personalboende nedanför VM6-liften.

Senast ändrad:
åker dit i början av dec stå i baren på Olearys, Fått en trea på glasberget( centralt men drygaste backen att knata på fyllan!)

erkka>>> Vart har fjällgårn boende? Ha de flyttat från barnstugorna iår?

kan vi inte försöka hålla den här tråden någorlunda ren. det är säkert tusentals personer som ska upp under sport/påsk/freeride-veckorna, det är säkert även jättemånga som kanske, möjligtvis, om dom får jobb/boende, har råd, etc ska upp.

kan vi inte hålla tråden till dom som VET att dom ska upp? :)

jag flyttar upp imorrn, och stannar så länge jag trivs, dock som kortast till maj.
kommer bo 20 meter nedanför torget :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp