Om du inte ska hyra som ja tycker du borde eftersom du inte åker särskilt mycket så borde du väll satsa på någon av de han sa tex B2 eller Monster 75:an kanske till och med Monster 75 Chip om du har råd.
Annars finns det ju Salomon Scrambler 8P i och för sej 5500 med bindning om du kan lägga ut så mycket.
Om du fortfarande har problem med att välja så dra in på typ Alpingaraget (om du bor i sthlm) eller någon annan skidbutik där dom kan sin sak och kolla med dom.
pz..