Vilka skidor kommer du köpa till 2005/2006?

Line PROHPET eller Capital G-Funkenstein

Bredast vinner!!!!!

svårt.. men ett par legend 8800, 188:or hade int skadat. Täcker upp det man int har just nu..

FISCHER kommer med en ny serie som heter AMC i lite olika bredder, Till mig själv har jag beställt en som heter AMC 79. En alround skida som går överallt.Har inte åkt på den än men de som har gjord det tycker att den är kanon

AMC står för ALL MOUNTAIN CRUISE

har funderat på att byta upp mig mot ett par bredare skidor pocket rocket/scratch bc eller lite bredare.. sitter på ett par teneighty 05 nu. men får väl se vad som planeras inför vintern!

Redan köpt ett par Head MadTrix Mojo av året modell nya på rean. Enligt snubben i butiken ändrar dom bara motiv och inte kärna. Blev 186orna, får se om det var att ta i men det sägs att dom inte ska kännas så långa, hur som helst kliar det väldigt mkt inför kommande sesong, får se om man måste dra en sväng till stryn och känna på grejjorna.

ni som skulle kirra scratch, jag har ett par ross sprayer BC (a.k.a 05/06 scratch BC) 176cm m. bindning, aldrig använda, till salu...

nu e jag säker ARMADA AR5 176 AS SNYGGa om jag får tag på eett par asså

Sprayer BC är inte samma som scratch BC..

synd att AMC skidorna överlag var rätt så dyra bara

Sprayer BC har EXAKT samma mått som Scratch BC 04/05 har/hade... så ur ross line-up 05/06 heter motsvarigheten till 04/05 Scratch BC, SPRAYER BC...

ehh ar5 176 eller 180 de beror på hur jag växer

Samma mått ja men tror inte de e samma innehåll i dom som förr, isf har dom blivit väldigt billiga..

för mig blire ett till par skidor och då lutar det mot seth vicious eller völkl gotama! längtar efter snön nu!!! sen att man ska börja jobba på månda för pengar till dom känns ju inte så bra heller:( men efterår så!:P

polarn unt me var bussigt sugna när vi hittade två par prophet 130 i whistler för 899 cad i vintras, klämde ofta och länge på dessa men efter mycket om och men spenderades nog pengarna klokare... blir samma som i vintras mao...

förra säsongens lagg får gå varma en säsong till, head mad_trix och fujatives, fast sen i slutet av nästa säsong ska det nog köpas ett par armada arw på utförsäljning..eller line shadow, fast de är nog för långa så det blir nog arw 160!!!

tror jag skrivit här flest ggr men nu e jag stenis säker om de inte kommer nå nya för nu ska jag köpa tannerhall promodel 180 på utförsäljning värkar bra o snygga hoho

Är riktigt sugen på Scott Santiago Mission. Åkte på 04/05 förra året och de var helt klart de skönaste laggen jag stått på, som på moln utanför pisten men även följsamma i pisten. Bra balans i luften också.

Dette er kanskje litt på siden, men jeg trenger råd om hvilke ski jeg bør kjøpe. Jeg har hatt mange år på telemark, men skal også kjøre alpint nest sesong. Jeg er det man kaller habil på ski, dvs. ikke på ekspertnivå, men god. Jeg har kjørt på Kneissl Tanker med Bomber Bishop det siste året, og er godt fonøyd med de. Jeg er stor, 193 høy, veier 110 kilo, og har ikke noe problemer med grovt og tungt utstyr:-) Det er ikke om og gjøre for meg og ha det verste utstyret, men det blir tre uker i Canada, og da regner jeg med dyp snø, og kommer til å kjøpe ett par nye ski, og de bør være så brede at jeg får en del ut av dem der borte. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe Salomon 1080 støvel, jeg har blitt anbefalt denne. Er det noen som har noen meninger eller erfaringe i forhold til skiindinger jeg bør legge pengene i?

Jag ska bygga på min garderob med ett par Salomon pocket rocket!
Åker på Mad Trix och ahr ett par Ross Pow air att trasha i stan.

Tillbaka
Topp