Vilka skidor ska jag ha? (jibb)

jag tycker att du ska söka i forumet det fins as många såna här skid-länkar
men om du vill ha lite tipps så kan jag rekomendera ehh. de e ett par ficher skidor dom e fett bra,

Senast ändrad:
Pizzaaugust sa:
--------------------
--------------------

Mvh August.

P.s hoppas inte hasse eller ace_dg elr va fan han heter elr lima ko lr nån av pensionärerna kommer och klagar nu när jag försökt, d.s.
Haha, man börjar nästan bli rädd för dom nu :P

Noamaan sa:
Köp en billig skida!!!!!
Om du ska jibba med den ska du inte behöva vara rädd om den.
Köper du ett par armada så kommer du må as dåligt såfort det blir nån repa på skidan.
Satsa på typ fujative eller något, som du vågar köra hårt med.
När du blir bättre kan du köpa en dyrare skida.
piZ
twintips är till för att slitas på, ju fler repor destobättre. då ser man att ägaren använder dom som skidor skas o inte bara tittar på sina skidor.

Jag tycker personligen inte att breda skidor är nödvändigt i parken, skidorna görs ju allt bredare och bredare idag och varför har jag ingen aning, dels kanske det ger lite status med feta skidor också är det såklart bättre i Puder med bredare skidor!
Men i parken ser jag ingen nödvändighet med att ha breda skidor, det ger bara extra vikt och kanske tillochmed kan bli klumpigt.
Fast, åandra sidan kanske det blir stabilare landningar osv med bredare, det vet jag faktiskt inte. Men gå inte upp över 85mm i midja ialafall då börjar det bli för tjockt för parken. (enligt mig)! ;)

Tillbaka
Topp