pumpapuder
Medlem
Vilka skidor ska jag köpa?
Nu har jag börjat ledsna på mina Rossingnol Bandit X och skulle vilja ha ett par med lite mer skärning än dem. (det är absolut inge fel på skidan, man ledsnar bara efter ett tag). Hittade inte måtten på skidan (tror att de sitter under min bindning). Men om det är någon som har koll på måtten och/eller kan rekommendera en bra skida - GÖR DET!
Efter tillsägelse
kommer nu mer info!
186 cm lång, 88 kg lätt, håller på att utbilda mig till skidlärare så jag kan åka hyfsat (lämnar inga backar orörda). Åker pist ända till jag kommer över lite off-pist så jag vet inte hur jag ska skriva det men det är inte 50/50...kanske 65/35?! ;-) Har provat ett helt gäng skidor men inte årets modeller och tyckte om Salomon X-scream series. Så kanske någon sån eller liknande?!
Tack på förhand...
Efter tillsägelse
186 cm lång, 88 kg lätt, håller på att utbilda mig till skidlärare så jag kan åka hyfsat (lämnar inga backar orörda). Åker pist ända till jag kommer över lite off-pist så jag vet inte hur jag ska skriva det men det är inte 50/50...kanske 65/35?! ;-) Har provat ett helt gäng skidor men inte årets modeller och tyckte om Salomon X-scream series. Så kanske någon sån eller liknande?!
Tack på förhand...