vilka skidor ska man köpa?

axelwilhelm

Ny medlem
tja

håller på å tittar runt lite efter nya skidor

ja e 185cm lång och väger ca 75kg

har kollat runt lite men de finns ju hur mycket som helst

så vilka skidor ska man köpa? de ska va en bra kompromiss mellan offpist å pist i prisklassen mellan 3000-7000kr

ja har åkt skidor sen ja va fyra så de ska inte va värsta nybörjarskidorna men inte heller de bästa som finns på marknaden

twintip e inget måste

kom igen nu tipsa!!!!!!!!!!!

ha de gött

Jag får mina Rossignol BC Scratch (förra årets modell) på 2000kr Rea på skistore.se imorn, :D Jag ville ha skidor som är bra på det mesta, men framför allt offpist. Värt att kolla in dem.

dom har också ett par HEAD som har ungefär samma egenskaper som Rossignolen. Tyckte rossignol va snyggare bara

MVH

Senast ändrad:
head monster 82 eller 88.. hur bra som helst, funkar för dom mindre duktiga men ännu bättre för dom riktigt avancerade (typ, tävlingsåkare, vet fler än mig som tidigare nött portar och diggar dessa lagg)!!! passa på å köp fjolårets om du vill spara pengar till liftkort!! ..insideinformation=på stadium finns längden 172cm i ganska många butiker kvar för ynka 3499:-, tänkte köpa ett par till frugan faktiskt.. har du mer pengar i plånkan så finns inget bättre än ett par Stöcklis!!! Stormrider XXXL (gamla Scott Schmidt) är en fin liten pryl som du inte hittar för under 9000:- :)

Tillbaka
Topp