Vilka Skidor ?

AIsaksson

Medlem
Vilka Skidor ?
Vilka skidor ska jag köpa nu då? kan lägg ut runt 4000kr och vill helst ha ett par Twin-tip som är bra i offpist och i hopp :) ..

Våre bra om ni kunde säga var jag kan beställa/köpa dem.

// Tack på för hand

Vilka Skidor ?
beror väl på vart du köper dom men då skulle väl foil passa bra...lr public enemy

Vilka Skidor ?
kolla begagnat här på sidan!
k2 seth pistols är grymma offpist, går att hoppa bc med och är twintip!
prisvärda skidor!

Vilka Skidor ?
Lätt PE, men surfa in på "sportlagret.com", 2750kr inkl bindning.

Du bor ju i sjömarken dessutom, åk ut till Sportlagret i Vegby, (på väg till Gällstad), alltid värt ett besök.

Senast ändrad:
Vilka Skidor ?
håller med föregående, sportlagret har haft sjukt bra priser nu, inte så mkt kvar i längre längder dock när jag ringde i början av veckan, men 50% av ord pris på det som finns inne.

om du skulle satsa 2000 till har du ett par 1080 gun lab från salomon med bindning, dvs de har kostat 12000 från början! en sjukligt bra offpistskida med 101 mm under foten, men vågar inte säga ngt om parkegenskaper, förutom att det e twintip o att den e lätt. kolla numret o ring så får du se var de har kvar, hemsidan ljuger för tillfället.

annars, beställ rätt av från www.sport-conrad.de, med lite flax finns det völkl karma kvar årsmodell 06/07 som endast har testkörts ett par dagar med din-14 bindning från marker för endast 400 euro, med frakten blir det ett par hundralappar under din budget. fin skida, med lagom midja för många förhållanden. dock, ingen puderskida i samma bemärkelse som salomonen. det finns också en sida med "end of season specials" som kan ha ett par olika dealer av intresse, men i så fall satsa endast på skida o komplettera med bindning här hemma begagnat. de bästa priserna de erbjuder där e utan bindning, och när du väljer till en bindning tar de ut typ fullpris för den.

sist, men inte minst, udéns sport i gbg hade ett par olika längder kvar av mojo-90 för ett tag sedan, vet inte hur det ser ut nu. de har 90 mm under foten och är väl jons promodel, eller va åtminstonde på pappret. 3000 kr va priset på dem, och med en bindning från förra året kan de säkert sy ihop en sjysst deal för 4000. annars komplettera bara med en bindning från köp/sälj här på freeride, då e du garanterat under 4000.

hoppas jag delat med mig med allt jag kom på och att du har fått lite hjälp. har precis vart i köpträsket me, men det blev begagnat för mig och ett par testkörda völkl aura till tjejen från sport-conrad. Har beställt därifrån innan, helt smärtfritt och mkt säker leverans.

tack o hej

Tillbaka
Topp