Vilka sponsorer

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 64880
  • Start datum Start datum
Vilka sponsorer
Jag skulle vilja bli sponsrad av oakley och armada:PBara för att armada gör bra skidor och oakley gör snygga kläder och brillor!Tack för mej ;D

Vilka sponsorer
ja skulle ta mamma å pappa. istället för att vara låst till ett märke så kan man välja bland alla. + att dom inte ställer så höga krav på en. att diska är väl inte så hemskt. lr?

Vilka sponsorer
serious sa:
Stenman sa:
titti540 sa:
smith och t12. hahahaahahaha
och det där skulle vara roligt eller vadå ?
hon har spons av dom...
precis som att alla visste att hon hade de :P

själv hade jag valt K2 för dem precis allt för att åka skidor.. sen har jag ju än spons kvar då hade jag valt quiksilver :) Helt opptimalt :) har allt ju skidor,pjux,hjälm,skidkläder,goggles,stavar,våtdräkt,surfbräda,skor,kläder mm :) Lätt att man e världens bästa sponsorväljare helt magnifict!

Vilka sponsorer
Skulle vilja ha typ Scott - dom har allt.. och typ DC.

Men är ganske nöjd med min sponsor (Eldorado) biligt och bra.. För jag har bara b spons av dom.

Vilka sponsorer
Nee ja ska starta ett eget märke: OakLee eller vad tycks ;)

Men Armada och Oakley skulle ju inte direkt vara fel, oakley har schyssta grejjer

Vilka sponsorer
Peter_K sa:
Bullens varmkorv och Heinz ketchup.

Motivation behövs inte, alla som smakat den kombinationen vet...
underbart <3.

JL och Atomic,
JL's kläder är as snygga och jag skulle helst inte vilja betala dom själv :)
Atomic gör fina skidor har jag märkt nu när jag testa Atomic Urban Triplets idag..

Vilka sponsorer
har redan spons..
1. Mamma
2. Pappa

Funakr skitbra. Jag slipper binda mig till ett märke. Kan åka på vad jag vill.. Inga som helst åtagande förutom att jag verkligen måste åka på allt jag begär få skickat till mig. Det betalar resor så att jag kan utveckals, plus att de fungerar som taxi chafförer (inte ens jon olsson har egen chaffis). De föreser mig även med teknisk nödvändig utrustning så som kameror etc. Mamma fungerar som tolk i alla länder med latinska språk samt engelska. Pappa kör blå mercedes minibuss så mina vänner får följa med mig helt gratis på våra resor (rymmer 7 pers inkl utrustning). Dock så bidrar de itne med fjällstuga, jag måste nöja mig med villan i stockholm förorten.

edit: Kom på att vi i klubben fick en lastpall med powerade när vi åkte till kittelfjäll. Räknas det som spons ?

Senast ändrad:
Vilka sponsorer
salomon och ngt resebolag.

då får jag all utrustning förutom goggles som jag väll kan kosta på mig att köpa själv. men då får jag ju även resa gratis till skidorter, o det är väll det alla vill, åka skidor? inte bara ha de fetaste prylarna. eller?

Vilka sponsorer
jag skulle vilja ha rip curl för jag gillar deras kläder! sen är det extrem skidor för att dom värkar sköna och dom har ju lite kläder också.eller kanske dragon för deras goggles:)

Vilka sponsorer
Förstår inte varför man vill vara sponsrad av nåt sånt märke.. Oakley, armada, atomic?
Vad hände med Ferrari, Koenigseg, Porche? Tar ju hellre en bil för en miljon än ett par googles för en tusing... Får man nu säga fritt så dröm lite!

Tillbaka
Topp