Vilka sponsorer

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 64880
  • Start datum Start datum
Vilka sponsorer
oakley å burton...åker inte bräda men grymt sköna å snygga kläder av burton och oakley är ju som självklart....finns inga bättre goggles

Peace.

Vilka sponsorer
men jag måste säga förresten...är det någon fler som har märkt att anons goggles ser likadana ut?? bara olika färger å mönster, formen är den samma..
men dom som gillar anon får väl göra det iaf...

Peace.

Vilka sponsorer
Salomon:För dom gör skidor pjäxor bindningar dom gör allt.Plus att dom gör snygga saker också.

oakley:för att dom gör snygga googles och kläder.

Vilka sponsorer
k2 har riktigt najs brädor (ialla fall WWW) sen lätt burton, har jävligt sköna kläder å bindningar

Senast ändrad:
Vilka sponsorer
Usama Bin Laden
Technine

Technine för dom är sjukt sköna brädor och snygga jackor.
Usama för då behöver man inte vara rädd och han kan fixa det man behöver, typ ett flygplan.

HAHAHA

Edit: B spons på bolaget med. Typ halva priset.

Senast ändrad:
Vilka sponsorer
sweet protection (då har man kläder och skydd, dessutom fruktansvärt snyggt sådant)
sen skulle jag nog välja rossignol för då har man pjux och skidor med. goggles får man la stå för själv antar jag.

Senast ändrad:
Vilka sponsorer
Redbull å salomon för att redbull är så förbannat gött och salomon gör det mesta , annars scott också gör alltmöjligt inte världens snyggaste men ändå !:D

Vilka sponsorer
Hjalle_S sa:
Jag har redan råspons av både staten och kapitalet, riktigt fett.
tänkte skriva något riktigt klyftigt här men med tanke på ditt "nya" pers meddelande under din kommentar så väljer jag... tada

"Smart drag mr Hjalle...host ( noooooooooooooooot ) "

Vilka sponsorer
skistar, oakley, amplid, smith, komperdell lätt....
skistar för å åka skidor gratis typ överallt, oakley för de har kooola trasor och amplid för de har grymma skidor. smith för de har sköna å koola hjälmar å goggles, komperdell för de har sjukligt sköna ryggplattor...pjäxor vet jag inte...
(kan berätta att en viss sponsurgrupp vid namn pappa å mamma har jevla bra sponsring...) jag väljer hur många jag vill btw...

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp