Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rotor 106 har absolut inget med fjolårets rotor att göra. Gamla Rotor var i princip en ren pistskida medans 106:an är en OP twintip.gzon68 sa:+1 på DP+ glöm Rotor, prövade fjolårets Rotor och den är inte alls i samma division vad gäller fartstabilitet och GS carving.
Alternativen är redan nämnda i tråden, Dynastar Legend Pro Rider och möjligen om du kan hitta ett par Rossignol B-Squad (190) någonstans. Jag har inte testat de nyare Rossignolen, Bandit SC 96 tex., men är de lik de gamla spelar de i samma division.
Edit:
Glömde säga att Stormrider Scott Schmidt är en supergrym skida som jag tror tyvärr inte tillverkas längre. Trenden har gått mot bredare skidor.
http://de.stoeckli.ch/main/ski/kollektion/rotor/rotor_106/ Så de har fel på sin hemsida då?hellbergarn sa:rotor 106 finns bara i 188cm tyvärr, va och kände på dom i stöcklis shop här i schweiz igår. Tycker verkligen du ska gå på den bredar av stormriderskidorna, du kan byta skida från höger till vänster eller åt andra hållet för att får olika styvhet på skidorna i tailen. fråga mig inte hur det fungerar men jag tror det har att göra med dom gula ränderna på tailen och där dom är kortare så blir ju skidan mjukare...
EDIT: ska du något till schweiz så finns dom rätt billigt här från förra året, det är samma skida i år som förra.
JAAAAAAAAA!!! Snubben i butiken hade fel, aldrig uppskattat dåligt uppdaterad personal så mycket som nu! =DMannen-som-surfar sa:http://de.stoeckli.ch/main/ski/kollektion/rotor/rotor_106/ Så de har fel på sin hemsida då?hellbergarn sa:rotor 106 finns bara i 188cm tyvärr, va och kände på dom i stöcklis shop här i schweiz igår. Tycker verkligen du ska gå på den bredar av stormriderskidorna, du kan byta skida från höger till vänster eller åt andra hållet för att får olika styvhet på skidorna i tailen. fråga mig inte hur det fungerar men jag tror det har att göra med dom gula ränderna på tailen och där dom är kortare så blir ju skidan mjukare...
EDIT: ska du något till schweiz så finns dom rätt billigt här från förra året, det är samma skida i år som förra.![]()