Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vem är det som säger att ungdomar inte vill läsa 30 sidor om puder? Jag anser mig vara ungdom med mina 20 år, men jag är inte nån jibber, kanske är mer den målgruppen som som inte intresserar sig för "riktig skidåkning" ;Pjeppenator sa:Till skillnad från tex Åka skidor som inte alls satsar lika mycket på ungdommar.. och därav kan dra med puderåkningsreportage på 30 sidor.. lagomt roligt! men i övrigt är den också en jäkligt bra tidning!
självklart har alla ungdommar olika intresse.. jag menade inte så som du fick det att låta..Grillo sa:Vem är det som säger att ungdomar inte vill läsa 30 sidor om puder? Jag anser mig vara ungdom med mina 20 år, men jag är inte nån jibber, kanske är mer den målgruppen som som inte intresserar sig för "riktig skidåkning" ;Pjeppenator sa:Till skillnad från tex Åka skidor som inte alls satsar lika mycket på ungdommar.. och därav kan dra med puderåkningsreportage på 30 sidor.. lagomt roligt! men i övrigt är den också en jäkligt bra tidning!
sveriges mognaste 29åring har talat igenJockeSki sa:Aktuell Rapport
Fyndigt värre: http://www.aktuellrapport.se/prenumerera-aktuellrapport.html
Betala för 5 och få SEX
6 nr för 369:-![]()
Haha... passa dig, snart 30 jualwaysCrash sa:sveriges mognaste 29åring har talat igen![]()