han kan spiken 1260 med grab!:ODoggystyle sa:vill du skryta nu för att du kan 1260 spiken?
isåfall, chill
Din könsmognad.SverigeTomten sa:Vad ska vi diskutera i den här tråden?
jag skulle vilja se en spiken 12a MED GRAB... är det ens möjligt?TheFibretech sa:han kan spiken 1260 med grab!:ODoggystyle sa:vill du skryta nu för att du kan 1260 spiken?
isåfall, chill
ahahah sjukt om jag kunde spiken med grabDavidson sa:jag skulle vilja se en spiken 12a MED GRAB... är det ens möjligt?TheFibretech sa:han kan spiken 1260 med grab!:ODoggystyle sa:vill du skryta nu för att du kan 1260 spiken?
isåfall, chill
Hur gör man switch på studsmatta??Rassmus sa:cork 1800
sw 1800
sw misty 1800
dubbel flat 1800
PS: allt är med grabs!!
allså det är bara jag som kan det XDMEstenberg sa:Hur gör man switch på studsmatta??Rassmus sa:cork 1800
sw 1800
sw misty 1800
dubbel flat 1800
PS: allt är med grabs!!
bakflip ä jag bäst på, jag brukar baka sockerkaka i luften samtidigt som jag "flippar" vad bakar nI?SimonG sa:1. spiken 1260 utan grab
2. cork 540 -900
3. bakflip
4. sideflip
5. bio 540-720
alla trick med grab
ahh, att jag inte tänkte på de..:=)Matheew sa:jag tror han gör mute sen släpper han och gör 1260...dvs mute till late spiken 1260:P
Antar att det är studsmatta eftersom tråden ligger på kategorin "studsmatta" :PRailson sa:är dehär po matta elr skider?!
ja kan iaf back 2 back super enåtti
hahaTheFibretech sa:btw, spiken 1260 med grab?
Oj nu var du rolig.Stepup sa:Din könsmognad.SverigeTomten sa:Vad ska vi diskutera i den här tråden?
god morgon!SverigeTomten sa:Oj nu var du rolig.Stepup sa:Din könsmognad.SverigeTomten sa:Vad ska vi diskutera i den här tråden?