Vilka trick satte ni när Ni var 7 år ?

Jag hoppade i alla stora hopp och flög hela tiden för kort och ramlade, om jag mins rätt så kunde jag spiken 3 i smågupp,, haha

flat 5 7
cork 3, 5, 7, 9,
Bio 5, 7
misty 5, 7
900 med alla grabs
Rodeo 5
dubbel cork
dubbel flat
dubbel alla volter

Som sagt var jag ju proffs när jag var sju. men sen slog det om så nu är jag bara nån rand0m i backen.

åkte i snögubbe-borg på den tiden :) (alltså inga trick xD)
men nu är det bräda som gäller!

åkte bräda på den tiden, som bäst drog jag väll guppen i sidan av backen... men sen la jag av. och för 3 år sen fick jag upp ögonen för skidor, tacka gud för det ;)

de enda ja tänkte på då var att komma ner för backen så fort som möjligt :P Sen va ju trollskogen i Hundfjället skitkul i den åldern ;) haha

jag satte typ bara 3a o typ sånt men min kompis satte 720 när han va 7 sätter nästan cork 7 oxå nu är han 10

att hoppa så högt som möjligt (typ en meter) var ju coolt!
tidigare var jag på min första afterski vid två månaders ålder... :)

Om du nu är så nyfiken... :p
Började åka skidor (i typ koppel) när jag var 1 eller 2, sen gick jag över till snowboard när jag var 3 eller 4 . Vid 7 års ålder kunde jag göra typ scetchy 180 och nästan 360 + några grabs. Men blev sugen på att hoppa med skidor vid 12 och började med det. :D

jag gjorde min första 360 när jag va 10... på "kortskidor"... avsågade skidor som va ca 20 cm längre än sulan på pjäxan. det va innan vi tog fram varmluftspisolen och böjde upp bakändarna på våra slalomskidor!

shit... det har hänt en del på 17 år :)

BTW: ägde mina första twintips innan du föddes haha :)

men men... gammal är äldst och jag hänger fortfarande flat10or... även om jag erkänner att damn... i´m to old for this shit!

Tillbaka
Topp