Vilken affär?

Bloodymudda

Medlem
Vilken affär?
Tjena jag ska byta bindningar på mina twin tip. Och jag undrar vilken affär som man borde lämna inn dom på? Team sportia, Intersport, stadium? Bor i jönköping så om nån vet nån annan affär som är bra så säg till.

Vilken affär?
här i norrköping skulle jag LÄTT gå till intersport. dom har ett par stycken anställda som är överlägset kunniga när det gäller skidor om man jämför med stadium och team sportia. men som sagt, det är ju här i norrköping, vet inte hur det är i jönköping. kan ju vara likadant. eller inte.

Vilken affär?
SverigeTomten sa:
vet inte om du är för slö för att tänka till (och skriva ett realistiskt svar) eller om du helt enkelt inte är medveten om att alpingaraget bara finns i stockholm.. hatar personer som är så jävla slappa eller konservativa, att de bara svarar "alpingaraget" på alla frågor om var man ska vända sig när man behöver hjälp med utrustning. tycker ni får vara åtminstonde LITE realistiska i det ni svarar. om vi tar det här som exempel så tror jag inte att killen (som bor i jönköping) åker hela vägen till sthlm för att få hjälp med att byta bindningar på sina skidor. det skulle vara sjukt onödigt, både med tanke på att det blir lika dyrt för honom att ÅKA till stockholm som att byta bindningar + att det med all säkerhet finns affärer/folk som bor betydligt närmare honom som fixar att byta bindningar precis lika bra som alpingaraget, då detta inte är en särskilt svår process.

så sluta svara "alpingaraget" som om det vore den enda skidbutiken i hela sverige som är tillräckligt bra för att (som i det här fallet) byta bindningar. snälla tänkt till lite innan du svarar, "sverigetomten". se kalle188's exempel så förstår du vad jag menar.
tack!

Vilken affär?
Ja, skippa Stadium på Östra Storgatan iaf.
Krulltotten som tydligen ansvarar för skidorna där inger INGET SOM HELST förtroende.

Tillbaka
Topp