Vilken av domma jackorna är Phetast?

Hallå eller!

Jag tänkte skaffa mej en ny skidjacka och jag undrar vilken a domma jackorna ni tycker är snyggast:

Orage - TJ Pro Jacket Black/White
http://www.skistore.se/catalog/product_info.php?cPath=90_103_104&products_id=3465

Armada - Radar Jacket Lime Jacquard Hextropolis
http://www.skistore.se/catalog/product_info.php?cPath=90_103_104&products_id=3062

Jag har redan ett par blåa Orage byxor så dom ska ju helst passa till också.

Men jag har fått känslan att Armada-jackan är ganska kort.

Senast ändrad:
Jag skulle nog kört på Orage jackan, dels för den matchar bättre enligt mig. Blir lite för ljusa färger om du ska ha en slimegrön Armada jacka till.

Men det är vad ja tycker ! =)

P.S Armada jackan är riktigt clean, men tycker inte den passar till ett par blåa pants.

Senast ändrad:
armada. den andra va grymt ful.
den gröna va riktigt snygg

Jag skulle tagit Orage TJ pro jacket fast i en annan färg.
Men av just dessa två skulle jag ta armadajackan!

armada! fast orage gör TJ's model i en annan färg också i grön/gul. den är mkt snyggare!

Senast ändrad:
Aspebo sa:
JohanJoensson sa:
Aspebo sa:
och dom är vad för färg?
Dom är svarta och vita
då funkar de nog med en grön hjälm, men har för mig att just den hjälmen finns i massa roliga färger? du kan ju prova dig fram vad som kanske passar bäst!
Jo jag vet, den finns ju i blå och de e typ samma färg som mina byxr så då blire najs ;) men om du kollar min visningsbild så är de dom gogglarna som jag har runt halsen :)

JohanJoensson sa:
Aspebo sa:
JohanJoensson sa:
Dom är svarta och vita
då funkar de nog med en grön hjälm, men har för mig att just den hjälmen finns i massa roliga färger? du kan ju prova dig fram vad som kanske passar bäst!
Jo jag vet, den finns ju i blå och de e typ samma färg som mina byxr så då blire najs ;) men om du kollar min visningsbild så är de dom gogglarna som jag har runt halsen :)
nu är nog de enda rådet jag kan ge dig....välj själv! blir aldrig fel då! eller ja, nästan aldrig :)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp