Vilken Bindning ska jag välja!
Hej! Jag är en kille som åkt snowboard i ca 2 år och har nyligen köpt min första utrustning bräda Ride timeless -05 och Burton Ruler -05 dojor. Men jag köpte ej bindningar pga att jag var osäker på vilken sort jag ville ha pump eller flow och eftersom det var rea spelade det ingen roll på paketpriset heller.
Så nu tänkte jag ta hjälp av er erfarna snowboardåkare som vet alla för och nackdelar.
Kan jag överhuvudtaget ha flowbindning till Burton Ruler det är ju en ganska bred sko med innersko?
Har funderat på lite olika bindningar bla. Ride ex-05, Ride LS -05
och Burton Custom -05 vad har ni för åsikter om dessa.
Om jag ska ha flowbindning vilken tycker ni jag ska ha, och vlika fungerar bra till mina dojor, och var finns de att köpa.
Alla synpunkter är välkomna och påpeka gärna vad jag bör tänka på eller var jag tänker fel.
Hälsningar Oscar C
Så nu tänkte jag ta hjälp av er erfarna snowboardåkare som vet alla för och nackdelar.
Kan jag överhuvudtaget ha flowbindning till Burton Ruler det är ju en ganska bred sko med innersko?
Har funderat på lite olika bindningar bla. Ride ex-05, Ride LS -05
och Burton Custom -05 vad har ni för åsikter om dessa.
Om jag ska ha flowbindning vilken tycker ni jag ska ha, och vlika fungerar bra till mina dojor, och var finns de att köpa.
Alla synpunkter är välkomna och påpeka gärna vad jag bör tänka på eller var jag tänker fel.
Hälsningar Oscar C