Vilken film blir årets skidfilm?

Personligen ser jag mest fram mot Contrast, dock tror jag att MSP In Deep kommer sälja och bli mest omtalad precis som i vanlig ordning. PBPs trailer har dock skapat hög förväntan, men dom brukar alltid bara bli halvbra, vissa grymma delar, kombinerat med delar av mindre kvallite som likagärna inte behövt vara med.

finns så jäkla mycket i år, men hoppas verkligen på Secondhands rulle, ser riktigt bra ut (skidglädje framförallt)!
annars tror jag att Re:Session, Contrast och (förmodligen) In Deep kommer vara riktigt riktigt bra!

Tror på Refresh med tanke på deras tidigare filmer och de man sett från deras making of refreshs olika parter.
Men dock finns de sjukt många andra som verkar jäkligt vassa.
Tror everday is a saturday kommer bli grym också tyckte även shoot me verkade sjukt bra men de flesta andra kommer nog också vara bra. Bara att vänta och se!

Senast ändrad:
IN deep såklart! Ser veeerkligen fram emot att se Henke W slakta berg tillsammans med MSPs filmteam :)

HUSTLIN OMG SÅ GAnGSTA SÅ FOLK KOMMER DÖÖ!!

neh då,, level1, som vanligt!
Men everyday is a saturday hade ju lätt fetast trailer så den kan också va sick, fett kul med leigh powis!

Sen tror jag happypros kommer bli fett bra, chaoz också, + so far so hood!!!

theseb sa:
Everyday is a saturday, Refresh samt Hands Up! Taggar som fasen på dessa tre.
själv är jag rätt taggad på eran rulle, Poppin' :) den kommer nog bli rätt sjuk!

sen tror jag att poorboyz lyckas denna gång och Everyday is a saturday blir nice,

bäst blir nog refresh om man har min filmsmak iaf :)

Level1's, TFJ's o 2H's verkar ju bli bäst. Dock har jag inte sett alla.
Happypro's verkar ju också bli riktigt nice!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp