viddejohansson
Ny medlem
Vilken hjälm är snyggast
Giro Mx 10 lätt ! Snyggast , bra passform , skön , varm , perfekt hjälm för att lyssna på musik med
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varrå white alla ENCORE är snygga vita kanske är lite snyggare men den gröna slår alla färjer:DNFA sa:Giro Encore White.
Därför att jag kanske tycker vit är snyggare.TT-JONTHE sa:Varrå white alla ENCORE är snygga vita kanske är lite snyggare men den gröna slår alla färjer:DNFA sa:Giro Encore White.
Menar det... Ok om man målar typ en "skidbild" med en bil på, typ en Jeep, men inte nån gammal hantverkarbil...pelov sa:Helt allvarligt....!! Vem fan målar en Citroen Berlingo på sin hjälm..Hawk100 sa:
kommer ju från rätt kille om inte har provat nått annatTT-JonaThaN sa:Giro gör fett skönast och snyggaste hjälmarna så alla ni vet som inte har Giro
haha jag har ju kört med Protec och Salomon också jag tyckte Giro va skönastJonathanO sa:kommer ju från rätt kille om inte har provat nått annatTT-JonaThaN sa:Giro gör fett skönast och snyggaste hjälmarna så alla ni vet som inte har Giro
Han frågade vílken hjälm som är snyggast och inte vilken musik stil vi har. eller???Stepup sa:techno!!!!
HAHAHHAHAHAHAHA!!! LOL säger jag..henning2 sa:Han frågade vílken hjälm som är snyggast och inte vilken musik stil vi har. eller???Stepup sa:techno!!!!
LOL vad det ända bra ordet till drtta:P den satte du bra jeppenatorjeppenator sa:HAHAHHAHAHAHAHA!!! LOL säger jag..henning2 sa:Han frågade vílken hjälm som är snyggast och inte vilken musik stil vi har. eller???Stepup sa:techno!!!!