Vilken jacka kör han med?

deblanche

Ny medlem
tänkte fråga lite ifall någon har en aning om vad ludde lejkner kör med för jacka?
1_snowboard.jpg

sen har jag även en annan fundering om vad han kör med för goggles??? jag tror det är ANON REALM, men jag vet inte vilken modell det är som han har.

Peace!

Senast ändrad:
det är inte omöjligt att det är nästa års burtonkläder han kör med, för han är väl sponsrad av dom?

ahh, det kanske stämmer bra det. han är sponsrad utav BURTON.

men jag sitter och funderar på vad det kan vara för goggles han har! :/ jag vet att det är ett par ANON för jag såg han igår från typ 1 meters håll. jag tror det kan vara någon ANON REALM model men jag är inte säker alls. men det återstår att se. jag tycker dom är sjukt helt mega galet snygga i alla fall. han hade en fire iridium lins i början utav sessionet sen bytte han till en bättre lins i det vädret. vill få reda på vad det kan vara för brillor..

Mvh / jag

Tror också på urton eftersom han kör snowboard och jackan liknar rättså mkt Burton:D

lejkner kör för analog iår men han har ingen aning vad modellerna heter. men blå jacka, svarta byxor och gul jacka och orange byxor, och en svart jacka till orangea byxorna skrev han nyss till mej ;P haha

Tillbaka
Topp