Vilken lättast ?

Vilken lättast ?
look är en bra mycket tyngre.. Men bättre också! Så om du funderar på att köpa ngn av dom två bindningarna så ta looken !

Vilken lättast ?
jag har haft marker 11.0 och px 12. jag antar att du ska hoppa? då ska du absolut ha px 12 för marker fungerar inte att ha i parken. jag hade mina marker 11.0 inställda på max men dom utlöste ändå och pajjade. köp px 12 värt pengarna ;)

Senast ändrad:
Vilken lättast ?
SPELAR ingen roll vilken som är tyngst, MEN om du vill att bidningen ska lösa ut hela tiden och ska behöva köpa 10 SKISTOPPERS på varje säsong så äre bara du köper marker.

Looken är bra och MARKER suger !

Senast ändrad:
Vilken lättast ?
jag har 11.0 nu men ville bara veta om looken är tyngre det är faan den sämsta bindnigen jag vet men ska nog köpa looken snart

Vilken lättast ?
hur kan ni sitta och klaga över att bindningarna löser ut när ni har har bindningar som m11 och look p12? Dom löser ju ut bara man häver sig över en kant lite för hårt :S No disrespect men köp en ordentlig bindning om ni vill att det ska hålla.

Vilken lättast ?
till er som har problem med att marker bindnigarna löser ut och pajjar hela tiden vid Sw landningar har jag ett tips på hur ni löser det! Såga av halva den "svarta" delen på skistoperbenen och ta en tång och böj in själva skistopper benen lite in mot skidan! Funkade för mig, för det som händer är att dom där skit benen på markerbindnigarna tar i snön och då pajjar dom!

Tillbaka
Topp