vilken longboard ska jag ha

jo men linder, tänk dig hur det hade gått utan hjälm! Eller bara skatehjälm.

Lite läskigt att han inte kom ihåg var han var dock :S

Alltså, hur bra åker du?

Känns jävligt ovärt med en fullface nu om du inte kan slidea tex.

Iofs antog jag ju nu att du menade drop'en eftersom vi pratade om den ...

http://www.chainreactioncycles.com/SearchResults.aspx?Search=bell+drop <- där har du bell drop

bell_drop_helmets_matteblack.jpg

Sen har dom ju vanliga skatehjälmar om du tar bort drop i sökningen.

Senast ändrad:
Ja det är nog onödigt med full face, ben en ny skatehjälm måste jag köpa får min är 14 år gammal....:p

Jag har inte börjat träna slides en.... Men slajding hanskar har jag gjort! Längtar tills i vår när man kan börja igen:D

Jag kom å tänka på att funkar paris till lite dh eller kommer det börja wobbla?

Senast ändrad:
ZIXE sa:
Du vet att det finns en redigera knapp till vänster om "citera" när du har postat ett inlägg så kan du gå in på ditt inlägg och ändra det istället för att posta 5 efter varandra :P

Senast ändrad:
när det gäller cruise och slides så spelar inte skillnaden mellan dessa så stor roll, men om du vill dancea är ju det goare med en längre och ska du köra fliptricks så är det bättre med den kortare med kickar :P

Haha... Höll på med att rensa några gamla lådor och hittade mina gamla inloggningsuppgifter till detta forum så jag bestämde mig för att logga in. Sålde min BC eel för ett par år sedan då den hade stått och dammat i garaget en tid. Det var en kul tid med longboards och nu när jag läser tråden igen 7 år senare så blir jag bra sugen att skaffa en bräda att åka på i sommar! Hur är det med er Linder och Spangel, åker ni fortfarande? Vore kul om ni hörde av er :)

//ZIXE

Tillbaka
Topp