Vilken modell är denna brädan och vad är den värd?

• Trådstartare Trådstartare Alexechr
  • Start datum Start datum
A

Alexechr

Guest

Hej jag har fått reda på att denna brädan är en (Burton Johan 166 2004). Men om jag söker på den på nätet så kan jag inte hitta just denna brädan utan dom jag hittar har andra färger (Men samma mönster). Jag undrar om det är något specifikt annorlunda med denna och vad jag skulle kunna sätta för värde på den.

För att kunna göra en rättvis bedömning behövs fler bilder och mer info om skick och ev skador.
Om du ät intresserad av att sälja kan du skicka PM.

Fick han göra en promodel så sent som -04? Mitt tidsbegrepp börjar sakta tyna bort...

Alexechr sa:
[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/1634fda760646f37d77deb397b819253.jpg[/url]
Hej jag har fått reda på att denna brädan är en (Burton Johan 166 2004). Men om jag söker på den på nätet så kan jag inte hitta just denna brädan utan dom jag hittar har andra färger (Men samma mönster). Jag undrar om det är något specifikt annorlunda med denna och vad jag skulle kunna sätta för värde på den.
Vill minnas att 163:an är den som återfanns i katalogen i början av säsongen. 166:an kom som limiterad variant under säsong och iom det ändras färgsättningen av brädan oxå.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp