Vilken setup ?

• Trådstartare Trådstartare user73334
  • Start datum Start datum
U

user73334

Guest
Vilken setup ?
82tide9.jpg

6t1b29e.jpg

undrar bara vilken av "jackorna" ni tycker att jag ska ha i år? ursäkta dom dåliga bilderna. orkar inte ta nya. byxorna kommer att variera och har ett par svarta, ett par vita, ett par lila, ett par orangea och ett par röda. Vilka par av byxorna tycker ni att jag ska ha till vilken jacka?

Senast ändrad:
Vilken setup ?
jag tycker d e synd att folk blir så besatta av kläder. visst man vill ha snygga kläder kanske men börjar de inte gå till överdrift??

Vilken setup ?
titti540 sa:
jag tycker d e synd att folk blir så besatta av kläder. visst man vill ha snygga kläder kanske men börjar de inte gå till överdrift??
haha, jo kanske men jag sitter bara hemma och är sjuk och har inget och göra. och jag orkar inte byta jacka varje dag så tänkte välja en och åka med mest ^^ .

Vilken setup ?
Måste vara såå jobbigt för dig att byta jacka varje dag, jag lider verkligen med dig.

Vilken setup ?
Då är det nog inte värt att ta uppe eller så får du skriva det på ett intressantare sätt. min åsikt är att jag fattar inte varför du frågar alla andra, tyck till själv. det trivs du bäst med tro mej. och jag skiter i hur många byxor du har.

Tillbaka
Topp