K KB87 Ny medlem 2010-01-17 Vilken Stepchild #1 Ska köpa ny snowboard och väljer mellan stepchild everytingsuck och stepchild latchkey. Vilken ska jag välja?
Ska köpa ny snowboard och väljer mellan stepchild everytingsuck och stepchild latchkey. Vilken ska jag välja?
G Guitaren Ny medlem 2010-01-17 Vilken Stepchild #2 KB87 sa: Ska köpa ny snowboard och väljer mellan stepchild everytingsuck och stepchild latchkey. Vilken ska jag välja? Klicka för att se resterande... Vad ska vi basera beslutet på?
KB87 sa: Ska köpa ny snowboard och väljer mellan stepchild everytingsuck och stepchild latchkey. Vilken ska jag välja? Klicka för att se resterande... Vad ska vi basera beslutet på?
K KB87 Ny medlem 2010-01-17 Vilken Stepchild #3 Park åkning. Har inte åkt jätte mycket men tänkte börja köra mera park nu. Funderar även på en Ride DH.
Park åkning. Har inte åkt jätte mycket men tänkte börja köra mera park nu. Funderar även på en Ride DH.
T Thomsson Guest 2010-01-17 Vilken Stepchild #4 Eveything sucks eller jibstick skulle jag vilja säga.